اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مانیتور صنعتی

یکی از انواع مانیتور های پر کاربرد که اکثرا در ادارات و شرکت های بزرگ از آن ها استفاده می شود، مانیتور های صنعتی هستند. مانیتور های صنعتی انواع مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به سری های لمسی، ویدئو وال، مانیتور های با قابلیت نصب عمودی و... اشاره کرد. این دسته از مانیتور ها برای استفاده در مصارف کاری، ادارات و شرکت ها بسیار مناسب خواهد بود.

تفاوت اصلی مانیتور صنعتی با سایر مانیتور ها

اصلی ترین تفاوتی که بین مانیتور های صنعتی و مانیتور های معمولی وجود دارد، قابلیت استفاده از آن ها برای مدت زمان بسیار طولانی است. برای مثال مانیتور های معمولی در استفاده طولانی مدت مستهلک می شوند. اما بالعکس قابلیت استفاده از مانیتور های صنعتی برای شیفت های کاری پشت سر هم بدون خاموش شدن وجود دارد.

برخی ویژگی مانیتور های صنعتی

این نمایشگر ها دارای استحکام و کیفیت بالایی برای استفاده در محیط های عمومی مثل ادارات، شرکت ها، بیمارستان ها و.... خواهند بود. مانیتور های صنعتی قابلیت نصب روی دیوار با پایه های دیواری و سقفی را دارند. نکته جالب دیگر در ارتباط با نمایش تصاویر توسط این محصولات بهینه سازی تصاویر توسط آنها می باشد. عملکرد این مانیتور ها در نشان دادن تصاویر به گونه ای است که نورهای آسیب رسان به چشم را برای استفاده طولانی مدت کاهش می دهد.

فاکتور های مهم در خرید یک مانیتور صنعتی

  • کیفیت تصاویر: یکی از نکات مهم در خرید یک مانیتور صنعتی توجه به کیفیت تصاویر نشان داده شده توسط آن است. این صفحه نمایش ها از ترانزیستور هایی با طول عمر زیاد برخوردارند که تیرگی و تاری تصاویر را کاهش می دهد.
  • قابلیت نصب عمودی: همانطور که پیش تر نیز به این موضوع اشاره کردیم این مدل از صفحه نمایش های صنعتی دارای انعطاف در نصب به دو صورت افقی و عمودی هستند.
  • درجه IP: یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که در خرید مانیتور های صنعتی باید به آنها توجه کرد درجه IP مانیتور ها هستند. درجه IP در این محصولات به معنی میزان مقاومت آن ها در برابر گرد و خاک می باشد.

قیمت خرید مانیتور صنعتی

یکی از مهم ترین مواردی که هر کسی قبل از خرید یک محصول به آن توجه می کند قیمت آن است. البته بهتر است به این نکته توجه کنید که محصولی که کیفیت بالایی دارد مسلما از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. به همین منظور پیشنهاد کارشناسان ایده برتر در رابطه با خرید مانیتور صنعتی به شما این است که بهتر است هزینه کافی برای خرید یک محصول با کیفیت را کنار بگذارید تا محصولی که خریداری می کنید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

مراکز خرید مانیتور صنعتی

شما می توانید برای تهیه مانیتور های صنعتی با کیفیت به فروشگاه های محصولات دیجیتالی اداری و صنعتی معتبر مراجعه کنید. نکته ای که به هنگام خرید مانیتور های صنعتی بهتر است به آن توجه کنید، گارانتی خرید محصول مورد نظرتان می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>