اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مانیتور

امروزه کمتر کسی است که اسم کنسول های بازی مانندPS4 (PLAY STATION 4) را نشنیده باشد. این دسته از کالاهای دیجیتالی که برای سرگرمی طراحی شده اند این روز ها بسیار معروف هستند و روز به روز مدل های جدیدتر و انواع متنوع تری از آن ها به بازار عرضه می شود، علاوه بر آن مردم بیشتر از قبل راغب خرید این دسته از کالاها می شوند.

همانطور که می دانید برای کار با کنسول های بازی شما به یک صفحه نمایش احتیاج دارید که این صفحه نمایش اغلب تلویزیون منزل خواهد بود. البته در مواقع خاص مثل هنگامی که به مهمانی یا مسافرت می روید می توانید از لپ تاپ خود نیز به عنوان صفحه نمایش استفاده کنید که این روش نیاز مند تنظیمات و روش های اتصال خاصی خواهد بود.

مانیتورهای قابل حمل مخصوص PS4، راه حلی مناسب برای شما

پیشرفت تکنولوژی و تولید کالاها و تجهیزات جدید دیجیتالی باعث برطرف شدن مشکلات آن دسته افرادی که به کنسول های بازی علاقه شدیدی دارند ولی نمی توانند همراه با PS4 صفحه نمایش را نیز به راحتی جابه جا کنند، خواهد بود. شما می توانید در هرلحظه و هر مکانی که بخواهید مانیتور قابل حمل را جا به جا کنید. هم چنین کنسول بازی را به مانیتور قابل حمل متصل کنید و شروع به بازی کنید. اگر می خواهید یک صفحه نمایش بهتر داشته باشید می توانید از مانیتورهای قابل حمل استفاده کنید، مسلما این دستگاه ارزش صرف وقت برای بررسی و هم چنین هزینه کردن را دارند.

قیمت مناسب مانیتور PS4 نسبت به ویژگی های آن

مانیتور های قابل حمل به این دلیل که از فناوری های پیشرفته ای برخوردار هستند، مسلما قیمت بالاتری نیز دارند اما طبق نظر کارشناسان ما قیمت این محصولات با توجه به ویژگی های آن کاملا مناسب تلقی می شود. از دیگر قابلیت های مانیتور های قابل حمل می توان به رزولوشن 4K تصاویر نمایش داده شده با آن اشاره کرد. هم چنین نکته دیگر در مورد مانیتور های قابل حمل این است که اغلب آن ها به محافظ های صفحه نمایش مجهز هستند که این ویژگی خود باعث افزایش طول عمر مانیتور خواهد بود.

برخی ویژگی های مانیتور قابل حمل PS4

همانطور که از نامشان پیداست این دسته از مانیتور ها، مانیتور هایی هستند که می توانید آن ها را به راحتی به مکان های مختلف منتقل کنید. برند ها و شرکت های مختلفی از جمله Panasonic، LG و... هرروزه انواع مختلفی از مانیتور را در ابعاد و اندازه ها و مدل های مختلف به بازار عرضه می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>