اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صندوق فروشگاهی

صندوق فروش یا صندوق فروشگاهی از جمله ابزارهایی است که باید در هر سوپرمارکت، فروشگاه، فست فود یا رستوران، داروخانه و امثال این مکان ها وجود داشته باشد. با پیشرفت چشم گیر تکنولوژی هم روز به روز توقع ها از صندوق فروشگاهی ها هم بالا می رود و همین باعث می شود که برند ها و شرکت های مختلفی در این زمینه انتخاب را برای شما مشکل کنند.

صندوق فروشگاهی پارتنر

شرکت پارتنر یک شرکت آمریکایی است که با بیشتر از 20 سال تجربه بین المللی در زمینه موبایل و قطعات موبایل، پرینتر سوزنی، صندوق فروشگاهی ترمینال و سایر لوازم جانبی کامپیوتر فعالیت دارد اما بیشترین تمرکز خود را برروی صندوق فروشگاهی جمع کرده است. در حال حاضر هم 6 دفتر در کشورهای مختلف و 2 مکان برای تولید در آسیا می باشد.

دفاتر شرکت پارتنر در آلمان، آمریکا و اروپا و مکان تولید هم در چین و کره قرار دارد. به جز چین و کره از دیگر کشورهای آسیایی که با این شرکت کار می کنند می توان به تایوان، ایران و لازم به ذکر است که تمامی محصولات پارتنر سازگار با محیط زیست است به همین خاطر از لحاظ اقتصادی کاملا مقرون به صرفه می باشند. طبق گفته خود این شرکت می توان گفت که صندوق فروشگاهی پارنتر با تکنولوژی خاص خود راه حل نیازهای شما می باشد.

صندوق فروشگاهی آئورس، صندوق فروشگاهی تایسو، صندوق فروشگاهی سم فور اس، صندوق فروشگاهی کاسیو، صندوق فروشگاهی اسکار، صندوق فروشگاهی پوزبانک، صندوق فروشگاهی شارپ از انواع دیگر صندوق های فروشگاهی می‌باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>