اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بارکد خوان

اسکنرهای بارکد بی سیم یا سیار به کسب و کار شما در مدیریت موجودی، دریافت اطلاعات و ذخیره آنها در کامپیوتر یاری می رسانند. این دستگاه های بارکدخوان مخصوصا در انبارهای بزرگ و کارخانجات کارایی زیادی دارند. اسکنرهای بی سیم از تکنولوژی بلوتوث بهره می برند که به تقویت اتصالات و حمل آسان دستگاه کمک می نماید. این راحتی و سادگی، جریان معاملات را سرعت می بخشد.

بارکد خوان دستی بی سیم Honeywell Voyager

از این اسکنر بارکد می توان برای اسکن انواع بارکدهای خطی استفاده کرد. دقت این نوع اسکنر بسیار بالاست؛ بنابراین به راحتی بارکدهایی با وضوح کمتر از 3.5 میلی متر را نیز اسکن می کند. همچنین دارای یک فناوری رادیویی و بلوتوث یکپارچه می باشد که به شما اجازه می دهد تا از فاصله 30 متر (100 فوت) هم بارکدها را بخوانید.

این اسکنر بارکد با کمک یک باتری لیتیومی کم مصرف با طول عمر حداکثر 12 ساعت فعالیت می نماید. ساختار سخت و مقاوم آن باعث کاهش هزینه های نگهداری و افزایش دوام آن می شود. صفحه نمایش شیشه ای بارکدخوان ضد خش است و به شما این امکان را می دهد تا به راحتی داده ها را بخوانید.

9) بارکد خوان TroheStar

سازگاری این دستگاه بارکد اسکنر بالاست و از Inflow، Novell، Quick book، Excel و Wordپشتیبانی می کند. علاوه بر تکنولوژی Wireless، اتصال آن از طریق انواع درگاه های USB به کامپیوتر بسیار آسان است. قدرت مخابره بالای آن باعث می شود تا بتوان حتی از فاصله 50 متری (164 فوت) داده ها را به سیستم انتقال داد؛ بنابراین بلافاصله پس از اسکن بارکد، اطلاعات به دست آمده در کامپیوتر ذخیره و به روز رسانی می گردند.

این اسکنر برای استفاده در محیط های متفاوت از جمله انبارها، مغازه ها و حتی کارخانجات مناسب می باشد. یک صفحه نمایش رنگی HD 2.2 اینچی دارد که قدرت سیگنال بی سیم و میزان مصرف باتری را به شما نشان می دهد. این بارکدخوان مجهز به یک باتری با عمر طولانی است که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بی وقفه برای مدتی طولانی از اسکنر استفاده نمایید. اسکنر TroheStar نسبت به سایر نمونه ها، قیمت مناسب تری دارد.

8) بارکد خوان Motorola

با استفاده از این دستگاه بارکد خوان، اسکن با نهایت سرعت صورت می گیرد. تکنولوژی بلوتوث این اسکنر را قادر می سازد تا با طیف گسترده ای از نرم افزارها و برنامه ها سازگاری یابد. این قابلیت، عملکرد دستگاه را بهبود بخشیده و امنیت آن را بالا می برد.باتری این نوع اسکنر طول عمر زیادی دارد و به کندی تخلیه می شود. همچنین طراحی آن به گونه ای است که از دوام بالایی برخوردار بوده و ضد آب باشد؛ به این ترتیب به راحتی می توان از این بارکدخوان در محیط های مرطوب و گرم استفاده کرد.استفاده از این اسکنر بسیار آسان بوده و از کیفیتی عالی برخوردار است؛ به همین دلیل قیمت آن نیز بسیار بالا می باشد.

7) بارکد اسکنر USB خطی دو بعدی

علاوه بر سرعت اسکن بسیار بالا، این بارکد اسکنرهای موجود بر روی صفحه نمایش کامپیوتر، گوشی موبایل و بارکدهای چاپ شده روی کاغذ و برچسب را به راحتی و با دقت بالا می خواند. رابط USB، که اتصال پایه بارکدخوان را با کامپیوتر برقرار می نماید، داده ها را به سرعت در سیستم ذخیره می کند.

این اسکنر بارکد از مواد مقاوم و سنگین ساخته شده است که دوام آن را افزایش می دهد. همچنین در برابر لغزش و ضربه نیز مقاومت بالایی دارد تا بتوان به راحتی آن را حمل نمود.از ویژگی های منحصر به فرد این بارکدخوان می توان به چرخش 30 درجه ای سر آن اشاره کرد.قیمت این نمونه نسبت به اسکنرهای دیگر کمی بالاتر می باشد.

6) بارکد خوان بی سیم خطی Eyoyo

طراحی منحصر به فرد این بارکدخوان قابلیت حمل آن را بسیار راحت تر می نماید. حلقه تعبیه شده زیر اسکنر به شما این امکان را می دهد تا آن را همانند یک انگشتر در دست خود بیندازید و به آسانی جابه جایش کنید.این اسکنر دارای اتصال Wireless است و می تواند بارکدها را از فاصله 9 متری (30 فوت) بخواند. بدین ترتیب، بهره وری بارکد خوان نسبت به نمونه های دستی سیمی تا 30 درصد افزایش می یابد.این دستگاه دارای گیرنده USB می باشد و از سیستم عامل های Windows، XP، IOS و Android پشتیبانی می کند. همچنین مجهز به یک حافظه ذخیره سازی داخلی است که می تواند داده های بیش از 5000 بارکد را در خود ذخیره نماید. عمر باتری آن نیز تا شش ساعت به طول می انجامد.

5) بارکد خوان بی سیم NADAMOO

مخابره اطلاعات به سیستم کامپیوتری، حتی از فاصله 400 متری، توسط این مدل اسکنر امکان پذیر خواهد بود. گیرنده USB آن، اطلاعات اسکن شده را به طور ایمن نگهداری می کند تا دسترسی به داده ها در هر زمان به آسانی صورت گیرد. البته استفاده از این بارکدخوان، فقط از طریق دستگاه هایی که دارای درگاه USB هستند امکان پذیر می باشد.این اسکنر بارکد مجهز به یک باتری با کیفیت و با طول عمر بالا است که به دلیل وزن سبک و سهولت استفاده، قیمت مناسبی دارد.

4) بارکد خوان بی سیم خطی THARO

بدون قطعی اتصال، این نوع اسکنر می تواند بارکدها را از فاصله 100 متری بخواند و اطلاعات اسکن شده را به رایانه یا لپ تاپ انتقال دهد. هر اسکنر دارای یک کد شناسایی متمایز است تا در هنگام اسکن، بارکدهای مختلف از هم قابل تشخیص باشند. دقت و حساسیت بالای این بارکد خوان باعث می شود تا بتواند به طور مداوم در هر ثانیه حداکثر 120 بار اسکن انجام نماید.بدنه اسکنر را از یک ماده اولیه باکیفیت می سازند که آن را در برابر شرایط متغیر محیطی مقاوم می کند. باتری کم مصرف این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا ساعت ها اسکن مداوم انجام دهید.

3) بارکد اسکنر بی سیم LS-PRO

این اسکنر بارکد با سیستم عامل های Mac، Windows و Linux مانند Quick books وNovell سازگاری دارد. کارایی این دستگاه بسیار بالاست و به کمک آن می توان همه انواع بارکدهای خطی را خواند.این اسکنر مجهز به یک باتری قابل شارژ با دوام بالا می باشد و تکنولوژی مخابره از راه دور آن، شما را قادر می سازد تا بارکدها را حتی از فاصله 45 متری (150 فوت) اسکن کنید.حافظه داخلی آن می تواند اطلاعات هزاران بارکد را در خود جای دهد.

2) بارکد خوان دستی Honeywell Voyager CG

این نوع بارکدخوان به کابل USB مجهز است و می توان از آن برای اسکن و رمزگشایی بارکدهای تک بعدی یا خطی استفاده نمود. به کمک پرتوهای لیزری 650 نانومتری، نوری خطی تولید می گردد که روی سطح بارکد ساطع می شود.برخلاف اینکه این اسکنر عملکردی عالی دارد و از موادی محکم ساخته شده است، نسبت به بسیاری از انواع اسکنرهای بی سیم از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.تنها مشکل موجود، طول عمر کوتاه باتری آن است.

1) بارکد خوان بی سیم خطی و دو بعدی Eyoyo

این اسکنر از انواع سیستم عامل ها (Windows، Mac، XP، IOS و Android) پشتیبانی می کند؛ بنابراین می توان آن را به رایانه های شخصی، تلفن های همراه و لپ تاپ ها متصل کرد.این نوع بارکدخوان طراحی سبک و کوچکی دارد که به شما این امکان را می دهد تا آن را به راحتی با خود حمل کنید. عمر باتری آن تا 14 ساعت به طول انجامیده و حتی، در حالت آماده به کار، تا 80 ساعت دوام می آورد.

این دستگاه را می توان از طریق اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی و یک کابل، به کامپیوتر متصل نمود بدون آن که نیازی به نصب نرم افزاری خاص وجود داشته باشد.خواندن انواع بارکدهای دو بعدی و تک بعدی بر روی کاغذ یا برچسب توسط این اسکنر بارکد با سرعت بالایی امکان پذیر می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>