اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صندوق فروشگاهی

صندوق فروش یا صندوق فروشگاهی از جمله ابزارهایی است که باید در هر سوپرمارکت، فروشگاه، فست فود یا رستوران، داروخانه و امثال این مکان ها وجود داشته باشد. از دیگر برندهای با تجربه و موفق در زمینه صندوق فروشگاهی برند آئورس می باشد.

صندوق فروشگاهی آئورس در سال 1989 تأسیس شد و در سال 1999 در لیست یورونکست قرار گرفت. این شرکت که متعلق به کشور فرانسه می باشد طی 27 سال به یکی از گروه های بین المللی بزرگی تبدیل شد. گروه آئورس صندوق فروشگاهی، پوز فروشگاهی و لوازم جانبی تجهیزات فروشگاهی را طراحی و تولید می کنند.

صندوق فروشگاهی آئورس

از مدل های معروف صندوق فروشگاهی آئورس که خود این کمپانی هم خیلی تبلیغ آن را می کند صندوق فروشگاهی آئورس (Aures) مدل سانگو (Sango) می باشد. دلیل این تبلیغ هم طراحی زیبا و منحصر به فردی است که این در هیچ یک از مدل های خود به جز این مدل استفاده نکرده است. در سال 2013 به خاطر طراحی زیبا و بی نظیر صندوق فروشگاهی آئورس مدل سانگو موفق به دریافت IF Product Design Awards و Red Dot Awards شده است.

از صندوق فروشگاهی سانگو به دلیل این که منطبق با دکوراسیون های داخلی محیط هایی از جمله فروشگاه، کافی شاپ، کافی، رستوران، فست فود و تمامی مراکز خدماتی تفریحی می باشد می توان استفاده نمود. در کل تمامی صندوق فروشگاهی های آئورس ظاهری زیبا و جوان پسند دارند و از رنگ های شاد در طراحی بدنه آنها استفاده شده است.از دستاوردهای دیگر آئورس به جز صندوق فروشگاهی و پوز فروشگاهی، انقلابی است که در رنگ ها ایجاد کرد. این نوآوری بعدها در برندسازی استفاده ی بسیاری شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>