اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کارتریج

شارژ پرینتر یکی از موارد مهمی است که باید هنگام خرید به آن توجه کرد. در این بین پرینتر های سامسونگ با اینکه ارزان قیمت هستند کارتریج های گران قیمتی دارند. به همین دلیل بسیاری به شارژ کارتریج روی می آورند. در پرینترهای سامسونگ بعد از شارژ کارتریج ممکناست پرینت شما کم رنگ شود. در این مقاله قصد داریم به حل مشکل چاپ کم رنگ کارتریج لیزری سامسونگ بعد از شارژ بپردازیم.

دلیل چاپ کمرنگ بعد از شارژ کارتریج لیزری سامسونگ

یکی از مشکلات شایعی که در خصوص کارتریج های لیزری سامسونگ وجود دارد، چاپ کمرنگ آن ها بعد از شارژ کارتریج است و این اتفاق زمانی که درام (لوله سبز رنگ) کارتریج سالم است نیز پیش می آید. این مشکل مرموز از قطعه ای به نام بلید (Doctor Blade) به وجود میآید که به راحتی و البته با کمی دقت و تخصص قابل حل می باشد.

رفع مشکل چاپ کمرنگ بعد از شارژ کارتریج لیزری سامسونگ

برای رفع مشکل چاپ کمرنگ بعد از شارژ کارتریج لیزری سامسونگ ابتدا در نظر داشته باشید که بلید روی مگنت (همان جایی که پودر به لوله سیاه رنگ جذب می شود) قرار دارد. حال لبه ی مگنت را با ناخن یا کاتر، آرام و با دقت تمیز کنید به طوری که فشار زیادی به آن وارد نشودتا کج شود.پس از این کار به همان شکل پیشین آن را جا بزنید. با انجام این کار مشکل چاپ کم رنگ کارتریج لیزری سامسونگ بعد از شارژ حل خواهد شد.

در نهایت به این نتیجه می رسیم که شارژ کارتریج در ظاهر بسیار ساده است اما ریزه کاری های دارد که اگر با دقت انجام نشود ممکن است نتیجه نهایی موفقیت آمیز نباشد که نمونه آن کمرنگ شدن پرینت بعد از شارژ است. پس بهتر است این کار توسط کارشناسان حرفه ای کهبر تمام قسمت های کارتریج مسلط هستند انجام شود تا شارژ عالی و بی نقص باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>