اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیسیم

ایجاد ارتباط از راه دور، همیشه یکی از دغدغه های دنیای امروز است. دستگاه بیسیم یکی از این تجهیزات کلیدی برای ارتباط است. بی سیم این امکان را فراهم می کند که بدون نیاز به سیم کارت و یا دکل های مخابراتی، و صرفا با استفاده از امواج رادیویی، ارتباط برقرار نمایید. این تجهیز به دو دسته بیسیم ثابت و بیسیم دستی واکی تاکی تقسیم می شود که مدل بی سیم دستی، کاربردهای فراوان تری دارد و می توان با خود جابجا کرد.

بهترین بیسیم دستی برد بالا

معمولا بیسیم های واکی تاکی امکانات مشابهی دارند و بیشتر برد آن ها متفاوت است. در این بین، بیسیم دستی برد بالا علاقمندان خاص خود را دارد. البته برای استفاده و خرید بیسیم دستی با برد بالا، نیاز به تایید ناجا و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور دارید و حتما می بایست مجوز قانونی داشته باشید.

همچنین قیمت بیسیم دستی برد بالا ممکن است کمی بیشتر از بقیه مدل ها باشد که دلیل آن هم برد بیشتر آن است.داشتن بیسیم دستی برد بالا معایب و مزایای خود را دارد. همانطور که می دانید، با توجه به نام آن، برد این مدل بیسیم ها بیشتر از سایرین است و می توانید از مسافت بیشتری ارتباط برقرار کنید.

از جمله مسافت هایی که شامل آن می شود می توان به بیسیم با برد 100 کیلومتر، 50 کیلومتر، 30 کیلومتر، 20 کیلومتر و مقدارهایی از دسته اشاره کرد.بیسیم دستی برد بالا را معمولا نیروهای امنیتی، انتظامی و امداد و نجات استفاده می کنند. بنابراین برای داشتن آن می بایست مجوز داشته باشید، زیرا ممکن است در ارتباط نیروهای دولتی و نظامی اختلال ایجاد شود.

شاید بپرسید که بهترین بیسیم دستی برد بالا کدام است و چه ویژگی هایی دارد، که در پاسخ باید بگوییم این مدل بی سیم ها برد بالایی داشته و نویز کمی دارند و ارتباطی شفاف را در اختیار شما قرار می دهد. طول عمر باتری، ضد آب بود، توانایی اسکن کانال ها، وجود هدست و از همه مهم تر، داشتن گارانتی و مجوز معتبر از مهم ترین ویژگی های یک بیسیم خوب است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حسین برازش :
خیلی عالی بود ممنون از شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>