اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کارتریج

برای هر کاری لازم نیست به یک متخصص مراجعه کنید! ممکن است برای شما نیز جالب و لذت بخش باشد وقتی مواد مصرفی داخل پرینترتان را خودتان تعویض می کنید. در این نوشتار قصد داریم شما را با نحوه ی تعویض کارتریج پرینترهای رنگی و پرینتر لیزری اچ پی آشنا کنیم.

آموزش تعویض کارتریج در پرینترهای رنگی و لیزریHP

برای این کار قبل از هر چیز پرینتر را روشن کنید و منتظر بمانید تا صدای چرخش آن تمام شده و آماده ی کار قرار گیرد. در قسمت پنل تنظیمات و دکمه ها در بالای چاپگر، چهار عدد کلید به رنگ چهار کارتریج داخل پرینتر وجود دارد که به ترتیب زرد، آبی، قرمز و مشکی می باشند. با فشار دادن هر کدام از کلیدها کارتریج با رنگ مربوطه در داخل پرینتر چرخیده و بالا قرارمی گیرد و آماده ی خارج نمودن از پرینتر می شود. در ادامه برای خارج کردن کارتریج، درب بالای پرینتر را بازمی کنیم.

اولین کارتریج معمولاً همان کارتریجی است که در آخرین پرینت رنگ آن تمام شده است. بعد از بازنمودن درب پرینتر به آرامی دسته ی کارتریج (لبه ی نازکی در وسط کارتریج) را گرفته و به آرامی به سمت بالا کشیده و آن را خارج می کنیم. بعد از این کار کارتریج جدید را از داخل پک خارج کنید. دو طرف آن را با دو دست گرفته و به تعداد شش تا هشت بار به آرامی به سمت بالا و پایین تکان دهید تا پودر داخل آن پخش شود.

سپس محافظ درام را از روی کارتریج جدا نمایید. از آنجا که درام قطعه ی حساسی است در این مرحله دقت کنید که دستتان به صفحه ی درام برخورد نکند زیرا این کار در کیفیت چاپ تأثیر منفی می گذارد. در ادامه کارتریج جدید را در جایگاه خود قرار داده و پلمپ کنار آن را از شاسی مخصوصی که برای آن تعبیه شده است گرفته و به آرامی به سمت بالا بکشید و آن را جدا کنید.

در این مرحله مطمئن شوید که برچسب رنگ روی پرینتر با برچسب رنگ کارتریج یکسان باشد. سپس محفظه ی کارتریج ها را بسته و درب پرینتر را ببندید. بعداز چند ثانیه دستگاه آماده ی کار می شود.نحوه ی تعویض کارتریج برای انواع دیگر پرینترهای لیزری تقریباً مشابه می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>