اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

امنیت منزل

در حال حاضر با وجود انواع سیستم های حفاظتی پیشرفته و دوربین های مداربسته، از نگهبان های محلی و شخصی، سگ های نگهبان و حفاظ های آهنی استفاده می شود. هیچ کدام به تنهایی نمی تواند آرامش و آسایش کاملی برای مصرف کننده ایجاد کند.

در سیستم های امنیتی خانگی برای ردیابی حرکت از حسگرهای حرکتی استفاده می شود.برای استفاده از این قبیل سیستم امنیتی داخلی باید در کنترل پنل کد منحصر به فردی تعریف شود تا از این طریق بتوان در صورت نیاز سیستم دزدگیر را در روشن و در صورتی که نیاز نیست آن را خاموش کرد.

سیستم های هوشمند امنیتی منزل

با استفاده از دوربین های مدار بسته می توان حرکات داخل و خارج را ضبط کرد.قبل از تصمیم گیری برای خرید سیستم امنیتی خوب و مناسب منزل خود حتما آن را ارزیابی کنید و سپس ریسک انجام دهید تا مناسب ترین سیستم امنیتی انتخاب شود.سیستم دزدگیر خانه می تواند به مرکز پشتیبانی و نظارت متصل باشد و یا خیلی ساده فقط هشدار و آلارم برای اعضای خانه به صدا درآورد.

سیستم امنیتی منزل یکی از مهم ترین دغدغه های هر فرد صاحب خانه ای می باشد از دستگاه های هشدار حریق تا سیستم های هوشمند حرکتی همگی شامل سیستم امنیتی منزل هستند.سیستم های هوشمند امنیتی منزل به سرعت خود را در بازار جهانی معرفی کرد.

این سیستم ها اغلب از تکنولوژی اینترنت اشیاء برای انجام خدمات خود استفاده می کنند و به دلیل راحت بودن و نسبتا مقرون به صرفه بودن آن ها مورد توجه افراد مختلف قرار گرفت.این سیستم ها علاوه بر اینترنت اشیا ء از تکنولوژی های دیگری مانند هوش مصنوعی، بینایی ماشین، تشخیص صدا و … استفاده می کنند.

انواع سیستم های حفاظتی منزل

انواع سیستم های حفاظتی منزل خود مواردی را شامل می شود که در این مقاله به آن ها اشاره می شود.یکی از جالب ترین سیستم های امنیتی منزل، قفل هوشمند درب است. با استفاده از این دستگاه خیلی راحت می توان از ورود و خروج افراد اطلاع پیدا کرد.

یک قفل هوشمند را می توان با استفاده از یک برنامه تلفن همراه باز و بسته کرد و هنگامی که کسی درب را قفل کند یا درب را باز کند، یک اعلان ارسال می کند.اگر شما در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنید و زمانی که خانه نیستید و می خواهید خیالتان از امنیت ان راحت باشد، یک دوربین مدار بسته می تواند این کار را با هزینه کمتری انجام دهد تا آنچه که برای یک سیستم امنیتی اختصاصی پرداخت می کنید.

تنوع دوربین مدار بسته برای منازل بسیار زیاد است و با توجه به نیاز خودتان می توانید دوربین مدار بسته خود را انتخاب کنید.انواع دیگر سیستم های حفاظتی خانگی، نرده های برقی است. با نصب نرده های برقی دیگر کسی نمی تواند از روی دیوار و یا موانع شما پریده و وارد محوطه شود.

بهترین سیستم حفاظتی منزل

برای پاسخ به پرسش بهترین سیستم حفاظتی منزل این نکته را باید مورد توجه قرار داد که به دزدگیر اماکن بیسیم یا سیمی نیاز دارید؟ و چرا؟اگر شما دزدگیر اماکن بی سیم یا سیمی مادون قرمز را به دلیل افزایش جرم در همسایگی تان نصب می کنید لازم است سیستمی را انتخاب کنید که به بهترین شکل با سناریو های گزارش شده در اطراف شما منطبق باشد.

وقتی که چرایی نیاز به دزدگیر اماکن بی سیم یا سیمی را تعیین کردید لازم است که همه نقاط دسترسی به منزل خود را تعیین کنید. هر در و پنجره باید به قفل مجهز باشد.برای پایش خارجی بهتر است که در کنار حسگرهای حرکتی از دوربین مدار بسته های نظارتی استفاده شود.با نصب دوربین های امنیتی نظارتی همراه با حسگر حرکتی قادر خواهید بود که همه محوطه را به راحتی پوشش دهید.

با پیشرفت تکنولوژی، امروزه دوربین مداربسته نظارتی نسل سومی وجود دارد که می تواند تصاویر را در زمان واقعی به تلفن هوشمند شما بفرستد و به شما این اجازه را می دهد که منزل خود را از هر جایی در جهان که دسترسی به اینترنت دارید پایش کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>