اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سیستم امنیتی

شرکت پارادوکس (paradox) یکی از معتبرترین شرکت های امنیتی و حفاظت در جهان می باشد.این شرکت محصولات خود را که جزء با کیفیت ترین، در زمینه سیستم های اعلام سرقت هوشمند(دزدگیر اماکن)، می باشد توانسته در بیش از 100 کشور دنیا توزیع نماید.این شرکت با تولید محصولات متنوع در زمینه تجهیزات حفاظتی و اعلام سرقت (دزدگیر) توانسته سهم زیادی از بازار دزدگیر اماکن و منازل را تصاحب کند.سیستم امنیتی پارادوکس مورد تایید اتحادیه صنف طلا و جواهر می باشد.

انواع محصولات پارادوکس (paradox)

شرکت پارادوکس محصولات خود را در سه خانواده تولید می کند که نسبت به حجم پروژه می توان از هر کدام از خانواده های ذکر شده استفاده کرد. انواع محصولات پارادوکس شامل:

  • خانواده spectra (SP) برای مجموعه های کوچک با نیاز محدود
  • خانواده Magellan (MG) که به صورت بی سیم طراحی شده اند
  • خانواده DIGIPLEX با قابلیت اضافه شدن سیستم و کنترل تردد
  • انواع محصولات پارادوکس (paradox)

سری SPECTRA SP ترکیبی از ویژگی های جدید و ارتباط پیشرفته تحت BUS را برای سیستم های امنیتی ارائه می دهد. سری SP با داشتن تنوع در کنترل پنل و کی پد ها برای مناطق مسکونی و ساختمان های تجاری و اداری که نیازمند به پشتیبانی تا 32 زون هستند، مناسب است.

انواع محصولات پارادوکس (paradox)

تجهیزات سری SP( دتکتورها، کی پد، آژیر و...) با سیم به کنترل پنل متصل می شوند ولی در صورت نیاز توسط ماژول های جانبی می توان از امکانات بی سیم سری MAGELLAN استفاده کرد.سری MAGELLAN دارای ویژگی های ارتباط دو طرفه بی سیم، ترکیبی از حفاظت نصب و راه اندازی آسان، استفاده از تمام تجهیزات بی سیم مانند: دتکتور و چشمی های بی سیم، آژیر بی سیم، کی پد بی سیم و ریموت کنترل است.

ویژگی ها و مزایای سری MAGELLAN این کنترل پنل ها را برای مناطق مسکونی و یا ساختمان های تجاری و اداری تا 32 زون مناسب نموده است.سیستم های بی سیم MAGELLAN با امنیت بالا و نداشتن اختلال در بستری بی سیم آسودگی خاطر را برای مصرف کننده فراهم می کند.

انواع محصولات پارادوکس (paradox)

سری Digiplex EVO با بالاترین ضریب حفاظت، برای بانک ها، مناطق نظامی، موزه ها، مکان های دولتی و مسکونی مجلل و هر جای دیگر که نیاز به امنیت بالا دارد پیشنهاد می شود.Digiplex EVO کنترل تردد را پشتیبانی می کند، همچنین زون های آدرس پذیر را نیز پشتیبانی می کند، یعنی می توان تمامی چشمی ها را به صورت موازی به خط BUS متصل و از طریق کی پد یا نرم افزار آنها را برنامه ریزی کرد.کاربر می تواند تا 32 درب را کنترل کند و از هر منطقه وضعیت درب ها را نظارت کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>