اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه کپی

همانطور که می دانید آن اوایل، پرینتر ها و دستگاه های کپی بیشتر یک وسیله ی اداری محسوب می شدند ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی پای این دستگاه ها به منزل هم کشیده شد. تاجایی که امروز هر کسی که کمی پول داشته باشد و کمی نیاز، می تواند در خانه ی خود یک پرینتر کوچک و قدرتمند داشته باشد.

انتخاب بهترین مارک دستگاه کپی

اگر بخواهید یک دستگاه کپی بخرید ممکن است اولین کاری که می کنید این باشد که پای اینترنت بنشینید و همین عبارت را سرچ کنید «بهترین مارک دستگاه کپی..» طبیعی است با انبوهی از مقالات روبه رو می شوید که ممکن است شما را بیش از پیش سردرگم کند. پس بهتر است قبل از این کار نیاز و تونایی جیبتان را مشخص کنید.

اولین نکته ای که می توانید به راحتی به آن پی ببرید این است که مشخص کنید نیاز شما اداری-تجاری است یا شخصی؟ بعد از این مرحله خواهید دید که بسیاری از دستگاه ها از لیست انتخاب های شما به صورت خودکار حذف خواهند شد.

به طور کلی دستگاه های فتوکپی موجود در بازار را می توان در دو دسته ی دستگاه های کپی کنسول و دستگاه های کپی رومیزی طبقه بندی کرد که انتخاب از بین این دو دسته کاملاً به کاربرد و نوع استفاده ی شما بستگی دارد. دستگاه های رومیزی کاست های کاغذ کمتری دارند و همانطور که از نامشان پیداست روی میز قرار می گیرند.

در مقابل دستگاه های کنسول دارای چند کاست کاغذ و کاست دستی هستند.اگر برای نیازهای روزمره ی خود نیاز به یک دستگاه فتوکپی دارید پیشنهاد می کنیم انتخابتان را از بین دستگاه های چندکاره یا چند منظوره مانند دستگاه کپی ریکو MP 2014D، پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Pro MFP M426fdn و یا پرینتر سه کاره لیزری Samsung M2070W انجام دهید.

زیرا در این صورت هم دستگاه کپی دارید، هم فکس و هم پرینتر...به طور کلی سه پارامتر کلی وجود دارد که در انتخاب چاپگر های چندکاره تأثیر می گذارد و شامل دقت چاپ، سرعت چاپ، هزینه گارانتی و تعداد پرینت با هر بار شارژ کردن تونر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>