اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کیت هوشمند

برد هوشمند تصویری که از پروژکتور بر روی پرده منعکس می شود را لمسی (به وسیله انگشت یا قلم مخصوص) می کند. می توانید بدون استفاده از ماوس و کیبورد اطلاعات و نرم افزار های مختلف سیستم را مدیریت کنید. یک برد هوشمند در واقع یک صفحه کامپیوتری بزرگ است که به لمس حساس است. برد های هوشمند بدون نیاز به وسیله جانبی برد به تنهایی حرکت قلم یا انگشت را روی سطح خود تشخیص داده و آن را به کامپیوتر انتقال می دهند.

کیت هوشمند ابزاری کم حجم و پرتابل( قابل حمل) است که پس از اتصال به رایانه و نصب نرم افزار مربوطه، تصویر ویدئو پروژکتور بر روی سطح وایت برد، دیوار و یا هر سطحی را هوشمند و با قابلیت تماس قلم تبدیل می کند.برای کار با کیت های هوشمند کافیست قلم را روی سطح مورد نظر حرکت دهید. کیت با تکنولوژی بی سیم حرکت قلم را پردازش کرده و آن را به کامپیوتر انتقال می دهد. کامپیوتر هم اطلاعات را به ویدئو پروژکتور میفرستد.

تفاوت کیت هوشمند با برد هوشمند

کیت هوشمند بسیار سبک و قابل حمل بوده و قیمتی بسیار ارزان تر از بردهای هوشمند است. اما کیفیت و دوام کیت های هوشمند نسبت به بردهای هوشمند کمتر بوده و هم چنین سرعت ردیابی قلم پایین تری دارند.کیت های هوشمند نوری شامل یک دوربین و یک قلم مادون قرمز (نوری) دارند که دوربین کنار دیتا ویدئو پروژکتور در فاصله 5/3 متر نصب می شود تا بتواند کل ابعاد تصویر را دریافت نماید. لازم است توجه کنید که در هنگام کار با قلم ارتباط دوربین با قلم به هر نحوی قطع شود نمی توان بر روی تصویر کار کرد. دقت کنید که در زمان استفاده از کیت هوشمند نباید آن را جابجا کرد، درصورت جابه جایی کالیبراسیون باید مجددا انجام گیرد.

در صورتی که با توجه به شرایط کار می خواهیم به صورت پرتابل استفاده نماییم و نیاز کمتری به نوشتن روی تصویر باشد و می خواهیم هزینه کمتری نیز پرداخت کنیم، بهتر است از کیت هوشمند استفاده کنیم. اما اگر قصد استفاده در مکان های ثابتی را داریم (قصد جابه جایی دستگاه را نداریم) و لزوم بیشتری هم به نوشتن مطالب داریم، بهتر است که از برد هوشمند استفاده نماییم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>