اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فکس

دستگاه فکس یا به قول فرهنگستان زبان فارسی، دورنگار (نمابر) که شالوده ی آن در سال های دهه ی 1846 میلادی توسط مخترع اسکاتلندی، الکساندر برین بسته شد، نتیجه ی اولین تلاش های بشر برای تکنولوژیک نمودن ارتباط از راه دور بوده است.

از آنجا که برخلاف قدیم، امروز در عصری به سر می بریم که برای ارسال تصویر یک سند یا یک پرونده، روش هایی بسیار بیشتر از تعداد انگشتان دستمان وجود دارد ممکن است برای بسیاری از شما مشکل باشد انتخاب کنید از چه روشی یا از چه نوع دستگاه فکسی برای مخابره ی تصاویر اسناد یا پرونده های خود استفاده کنید. بنابراین در این مقاله به انتخاب بهترین فکس موجود در بازار شما را کمک خواهد کرد.

منظور از روش های بسیار این است که پیشرفت این نوع از تکنولوژی در حال حاظر به جایی رسیده است که شما نه تنها از طریق گوشی همراه و اندرویدی و با یک شماره فکس اختصاصی می توانید یک فکس ارسال کنید، بلکه در فضای اینترنت نیز کلی وب سایت های حتی رایگان ارسال فکس و خدمات مربوط به آن راه افتاده اند که در مواردی ممکن است شما را از خرید یک دستگاه فکس بی نیاز کنند.اما نخریدن دستگاه فکس را تنها زمانی توصیه می کنیم که شما مثلاً ماهیانه ممکن است تعداد خیلی کمی کار ارسال و دریافت فکس داشته باشید.

چگونه بهترین فکس موجود در بازار را انتخاب کنیم؟

نیمی از مکانیزم فکس ها ارسال (بخش اسکن) و نیمی دیگر آنها دریافت (بخش پرینتری) است. به همین خاطر روی کیفیت چاپ، رول، پودر مورد استفاده و کارتریج دقت کنید.قضیه از آن جهت که شما شخصی حقیقی باشید یا حقوقی متفاوت خواهد بود.حقیقی از این نظر که اگر برای امور دفتری سازمان، شرکت یا اداره ی خود به دنبال خرید دستگاه فکس هستید، اولین پیشنهاد ما به شما این است که از بین روش های مختلف ارسال پرونده، بهترین دستگاه فکس در بازار را انتخاب نمایید.

به صرفه ترین انواع دستگاه های فکس از نظر کاربری و پایین بودن هزینه های مصرفی و روش های نگهداری، دستگاه های فکس کاربنی هستند زیرا در این نوع دستگاه ها برخلاف نوع حرارتی امکان چاپ پرونده ی دریافتی یا ارسالی بر روی کاغذ استاندارد A4 وجو دارد که به وفور در همه جا یافت می شود.

این نوع دستگاه ها از نظر قیمت نیز مناسب و نسبتاً ارزان اند. اما در صورتی که به دنبال تجهیزات دیگری مانند اسکنر و پرینتر هم هستید و از شلوغ شدن فضای کارتان اجتناب می کنید، توصیه می کنیم مدل های سه کاره یا چند کاره ی لیزری آن را با قیمت کمی بالاتری بخرید که علاوه بر امکان مبادله ی فکس با کیفیت و چاپ بر روی کاغذ معمولی از دیگر قابلیت های دستگاه بهره خواهید برد.

بنابر آیتم هایی که در بالا بررسی شد از بین چندین برند مشهور مانندPanasonic ,brother و sharp در بازار ایران فکس چهار کاره ی کانن مدل Canon i-SENSYS L410 می تواند انتخاب خوبی باشد.طبیعی است که برای انتخاب چنین وسیله ای باید سراغ برندی رفت که بیشترین اعتبار و اطمینان را در بازار دارد.

از بین محصولات موجود، شارپ و پاناسونیک بیشترین حجم فروش را داشته اند.در تمامی مدلهای فکس پاناسونیک موجود در بازار شما می توانید نام شرکت و شماره خود را به صورت متن در حافظه فکس ذخیره نمایید. با اینکار در بالای تمامی فکس های ارسالی شما نام شرکت و شماره شما نقش می بندد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>