اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بردهای هوشمند

در روش سنتی آموزش از تخته سیاه یا وایت برد استفاده میشد، در دهه های اخیر دیتا ویدئو پروژکتور و کامپیوتر هم به این روش ها اضافه شدند. از تخته سیاه و وایت برد برای نوشتن و از کامپیوتر و دیتاپروژکتور برای نمایش اسلایدر و فیلم استفاده می کنند. تکنولوژی برد هوشمند این روش های سنتی را با هم ترکیب و به صورت همسو در راستای آموزش بهتر کار گرفته است.

سر آغاز بردهای هوشمند

نخستین بردهای تعاملی در حدود دهه 1990 میلادی توسط شرکت "Xerox Park" برای استفاده در ادارات ایجاد شدند و از آنها هنگام برگزاری جلسات کوچک و میزگردها استفاده می شد.اولین برد هوشمند در سال 1991 معرفی شد. این برد از یک صفحه نمایش "ال سی دی" ساده که بر روی یک کامپیوتر سوار شده بود، تشکیل می شد. شرکت اینتل نسبت به این پروژه علاقه نشان داد و در سال 1992 برای انجام تحقیقات بیشتر بر روی این پروژه بودجه اختصاص داد.

در اواخر دهه 1990 میلادی، قابلیت های متنوعی از قبیل "پاک کن"، " قلم های رنگی" و "صفحه نمایش نوری" به تخته های هوشمند اضافه شدند و حیطه بازاریابی آنها نیز دگرگون شد؛ پروژه ای که ابتدا برای استفاده در ادارات طراحی شده بود، حالا تبدیل به عضوی از سیستم آموزش هوشمند "ک 12" شده بود.

شرکت "eInstruction" اولین برد هوشمند پرتابل خود را در سال 2001 عرضه کرد. این برد به دلیل استفاده از تکنولوژی وایرلس (Wireless) به راحتی قابل جابه جایی بود. شرکت "eInstruction" اولین مینی بردهای هوشمند خود را در سال 2009 عرضه کرد. دانشجویان این امکان را داشتند که با استفاده از این مینی بردها و از پشت میزهای خود با برد هوشمند بزرگ تر داخل کلاس درس ارتباط برقرار کنند.

مزایای استفاده از برد هوشمند در فرایند تدریس

بدون نیاز به دست زدن به کامپیوتر می توان برنامه را باز یا بسته کرده و یا روی اسلایدهای پاورپوینت با قلم توضیحات اضافی خود را نوشته یا پاک کرد.قابلیت ورق زدن و حتی جواب دادن به سوالات روی صفحات کتاب را در کتاب های الکترونیکی دارد.

امکان ملموس سازی آزمایش های دروس مختلف برای دانش آموزان با استفاده از برد هوشمند و نرم افزارهای آزمایشگاه های مجازی.با استفاده از برد هوشمند و نرم افزارهای مخصوص تدریس می توانیم تمامی محتوای آموزشی دبیر را به صورت صوت و تصویر بدون نیاز به دوربین خاصی فیلم برداری کرده، در اختیار دانش آموزان قرار دهیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>