اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرینتر

هر چند پرینترها در گذشته دستگاه ­هایی گران و اداری محسوب می­ شدند، اما امروزه با توجه به کوچک شدن اندازه و کاهش قیمت شان، به خانه ها نیز راه یافته­ اند. وقتی کسی بخواهد پرینتر بخرد، قطعا از خود سوال خواهد کرد که:

  • چه مارک پرینتری بهتر است؟
  • قیمت کدام یک مناسبتر است؟ کدام عمر طولانی ­تری دارد؟

برای پاسخ به این پرسش ­ها ابتدا باید ویژگی­ های دستگاهی که نیاز ما را برطرف می­کند بدانیم. مثلا قرار است برای کاربرد تجاری از پرینتر استفاده کنیم یا برای کاربرد خانگی؟ آیا پرینتر مورد نظر ما علاوه بر پرینت کردن باید توانایی­ های دیگر مثل اسکن یا کپی داشته باشد یا پرینتر تک کاره برای مان مناسب است؟کیفیت چاپ پرینتر در خرید اهمیت زیادی دارد و همچنین سرعت چاپ و اندازه ی کاغذی که روی آن چاپ می­شود نیز از دیگر فاکتورهای مهم انتخاب هستند.

گاهی ما چاپگر را برای هدف خاصی می­خواهیم، مثلا فقط برای چاپ عکس. در این صورت نیازمند دستگاه چاپگر رنگی هستیم ولی اگر هدف ما تنها چاپ متن سیاه و سفید است، نیازی به پرداخت هزینه ی زیاد برای خرید پرینتر رنگی نداریم و می توانیم پرینتر سیاه و سفید مناسبی را با قیمت پایین تر خریداری کنیم.

پس از جواب دادن به این سوالات باید میزان هزینه­ ای که حاضریم برای خرید پرینتر صرف کنیم را مشخص کنیم. با مشخص شدن این فاکتورها، می توان لیستی از پرینترهای شرکت های مختلف آماده کرد و انتخاب هوشمندانه ­ای داشت. امروزه شرکت های بسیار زیادی در زمینه ی تولید پرینتر فعالیت می­کنند که از معروف ترین مارک های پرینتر می­توانیم به مارک های: HP، Canon، Brother و Samsung اشاره کنیم که در این میان سه شرکت HP، Epson وSamsung از بقیه پیشروتر هستند و در سال گذشته ی میلادی بین چاپگرهای منتخب از طرف کاربران بیشترین سهم را داشته­ اند.

برای مصارف خانگی، پرینتر جوهرافشان سه کاره اچ پی HP Officejet 363 از محبوب ترین ها بوده است. از ویژگی­ های مهم آن می­توان به وزن کم و سرعت متغیر با توجه به نوع چاپ اشاره کرد. پس از آن می­توان محصولات برندEpson را جزو محبوبترین­ ها دانست که مدل­های Epson WorkForce WF-100 و Epson WorkForce WF-2660 از پرفروش ترین های این شرکت بوده­ اند. برای مصارف اداری و دفتری، پرینترها باید طول عمر و سرعت چاپ بالایی داشته باشند.

از بهترین مارک ها باز هم باید به HP اشاره کرد که مدل های پرینتر تک کاره لیزری HP 2035 و پرینتر تک کاره لیزری HP 401D می­توانند برای نیازهای اداری بسیار مناسب باشند. در کنار مارک HP شرکت های سامسونگ وCanon نیز با مدل های پرینتر سه کاره لیزری Samsung M2070W و پرینتر سه کاره لیزری HP Pro M1212NF می­توانند گزینه­ های مناسبی باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>