اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لپ تاپ

پیش آمده است که بیشترین کاربرانی که از کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ استفاده می کنند از کیفیت دستگاه خود چندان رضایت ندارند. به دلیل اینکه هنگام خرید تحقیقات لازم را انجام نداده و عجولانه تصمیم گرفته اند و یا با منطقی تصمیم نگرفته اند. به همین خاطر مقاله آیا خرید لپ تاپ منطقی تر است یا خرید تبلت ؟ را تهیه نموده ایم تا به این افراد کمک کنیم.

تفاوت لپ تاپ با تبلت ؟

تبلت ها وزن کمتری دارند، سریع تر کار می کنند و سرعت بالایی در روشن و خاموش شدن دستگاه دارند، عمر باطریشان بیشتر است و قیمتی که دارند به اندازه ی یک لپ تاپ معمولی می باشد. با این حساب در آینده ای نزدیک لپ تاپ ها از دور خارج می شوند.

تفاوت لپ تاپ با تبلت این است که لپ تاپ ها هم ارزان و قابل حمل هستند و هم قابل استفاده برای انجام امور روزمره می باشند. طوری که این روزها بیشتر کاربران از آن استفاده می کنند مگر اینکه قصد کارهای حجیم مانند طراحی، کار با برنامه های عکاسی، بازی های سنگین گرافیکی و مشابه آن را داشته باشند.

خرید لپ تاپ یا خرید تبلت ؟

از زمان ظهور تبلت ها تاکنون نه تنها اپل بلکه گوگل و مایکروسافت نیز حضور موفق و پررنگ تری دراین زمینه داشته اند و شرکت هایی هم با ارائه محصولات جانبی متنوع برای تبلت ها مانند CalmCase، صفحه کلید جدید شروع به فعالیت داشته اند. تمامی این موارد دست به دست هم داده اند تا این سوال که آیا خرید لپ تاپ منطقی است یا خرید تبلت در ذهن همگان جای بازکند.

اگر به مکان هایی مانند کافی شاپ ها یا سالن انتظار فرودگاه ها بروید می بینید که بسیاری از مردم در حال کار با لپ تاپ های خود هستند. اما این وضعیت تا چه زمانی ادامه دارد ؟ با درنظر گرفتن قابلیت ها و مزایای رو به رشد تبلت ها، آیا درآینده رقیب خطرناک و جدی برای لپتاپ نیستند ؟

البته انصاف نیست که در این میان از برخی مزایا و کارایی های لپ تاپ ها چشم پوشی کرد. درحقیقت نوع استفاده فرد از رایانه بستگی به انتخاب فرد دارد. به عنوان مثال برای نویسنده ای هم چون من مقرون به صرفه استکه با یک صفحه کلید ساده و کامپیوتری نه چندان جدید به کار خود ادامه دهم در عین حال می توانم با هزینه ای منطقی یک تبلت آی پد و صفحه کلید مجازی راحتی را برای خود فراهم کنم البته عدم وجود موس کمی کار رو مشکل کرده است.

اما در کل هرکسی بنابه استفاده ی خود به کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت نیازمند است. درپایان انتخاب با خود شخص شماست که با توجه به نیازهای شخصی و نوع کارتان هریک از لپ تاپ یا تبلت را انتخاب کنید و چیزی را که نمی توان انکار کرد این است که در آینده ای نه چندان دور استفاده از تبلت ها اجتناب ناپذیر خواهد شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>