اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ماشین حساب

همه ما از زمان مدرسه، با دستگاهی به نام ماشین حساب آشنا هستیم و حداقل یک بار از آن استفاده کرده ایم. اما شاید همه مدل های موجود آن را نشناسیم. ماشین حساب مهندسی یکی از پرکاربردترین مدل ها است که اشخاص در هنگام خرید ماشین حساب به آن توجه خاصی دارند.

همانطور که از نام آن مشخص است، این ماشین حساب ها، امکانات مورد نیاز برای محاسبات مهندسی را در اختیار شما قرار می دهند. ماشین حساب کاسیو و ماشین حساب شارپ از جمله برندهای مشهور در این بخش هستند که کیفیت بالایی دارند. دسته بندی ماشین حساب ها مختلف است، اما اگر بخواهیم مدل های مهندسی را به دو دسته کلی تقسیم بندی کنیم، به ماشین حساب مهندسی حافظه دار و ماشین حساب مهندسی بدون حافظه دسته بندی می شوند.

همیشه در نمونه حافظه دار آن، می توانید تا تعداد مشخصی از محاسبات را در آن ذخیره کنید و در ادامه از آن بهره مند شوید، اما مدل ماشین حساب مهندسی بدون حافظه این قابلیت وجود ندارد که البته این موضوع به عنوان نقص نیست.

ماشین حساب مهندسی بدون حافظه

با وجود روی کار آمدن گوشی های هوشمند و بهره مندی از ماشین حساب های نرم افزاری قدرتمند، هنوز هم شرکت های تکنولوژی بزرگ دنیا به تولید ماشین حساب می پردازند. علاوه بر این، این شرکت ها تنوع محصولات خود را بالا برده و با پیشرفت فناوری ها، محصولات خود را بروز می کنند. به عنوان مثال، برخی از آن ها که در شرایط سخت هستند و نیاز است که مهندسین در فضای باز کار کنند، ماشین حساب هایی ضد آب و ضد ضربه تولید شده اند.

برخی دیگر نیز می توانند محاسبات پیچیده ای را انجام داده و در نهایت آن ها را بر روی نمودار نمایش دهند. برخی نیز همانند ماشین حساب مهندسی بدون حافظه برای کاربردهای خاص طراحی شده اند. به هر حال هر کدام از این محصولات مشتریان و علاقمندان خود را داراست که شرکت ایده برتر پارسیان همه سلایق را در بر می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>