اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بانک

بانک ها اغلب به عنوان نهادهای امن یک جامعه دیده می شود. ما پول و دارایی های خود را به بانک واگذار می کنیم، تا نسبت به دست آوردهای شغلی خود احساس امنیت داشته باشیم.به منظور انجام این تعهد، درجه سیستم های امنیتی ناظر در بانک یکی از ضروریات محسوب می شود.با نوآوری های اخیر در فناوری دیجیتال، بسیاری از بانک ها به دنبال افزایش اثر بخشی سیستم های امنیتی خود به سرمایه گذاری بیشتر در این بخش ها پرداخته اند.

مزایای سیستم امنیتی بانک ها

در مورد مزایای سیستم امنیتی بانک ها می توان به جلوگیری از سرقت در بانک ها و جنایات پر مخاطره اشاره کرد. راه اندازی دوربین های مداربسته مناسب در بانک می تواند به جلوگیری از سرقت و یا در بدترین حالت ارائه تصاویر مهم و شواهد ضروری بعد از اجرای سرقت به منظور اجرای قانون بپردازد.

همچنین به موجب افزایش رضایت مشتریان بانک به روند تسریع تحقیقات در مورد سرقت و تقلب کمک شایانی می کند. تصاویر ضبط شده دوربین های امنیتی در بانک ها می تواند برای استفاده برای شناسایی و پیگیری کردن مظنونان به کار گرفته شود.

باعث جلوگیری تقلب در اعمال مربوط به چک ها هم می شود. سیستم های پیشرفته ی نظارت تصویری با تجزیه و تحلیل ویدئو ها و با استفاده از امکاناتی مانند تشخیص چهره به بررسی تقلب در بانک ها می پردازد و با ضبط داده های معامله و گرفتن تصاویر از مجرمین کمک بسیار قابل توجهی به ایجاد امنیت می کند.

استفاده از سیستم امنیتی در ATM برای مشتریان هنگام واریز و یا برداشت بسیار معمول است و با استفاه از تصاویر ضبط شده می توان جرایم مربوطه را کاهش و مجرمان را به راحتی شناسایی و دستگیر کرد.

به منظور افزایش امنیت یک موسسه مالی، تعدادی از مناطق مختلف و نزدیک به این اماکن نیز باید تحت نظارت این سیستم های امنیتی قرار بگیرد. این مهم می تواند هر چیز اعم از ورودی و خروجی بانک اطراف خود پرداز ATM و اطراف صفحه نمایش باشد.

کاربرد سیستم امنیتی بانک ها

از جمله سیستم های امنیتی بانک ها موارد زیر قابل ذکر است:

  • دوربین های مدار بسته جهت استفاده در ورودی و خروجی به منظور ضبط تصاویر از هر مشتری به هنگام ورود وخروج
  • قرار دادن دوربین های امنیتی در همه دستگاه های خودپرداز به منظور جمع آوری تصاویر روشن از چهره های افراد
  • ضبط فیلم از تمام معاملات بانکی از طریق نظارت دقیق
  • استفاده از دوربین مداربسته به منظور ارائه یک نمای کلی از لابی بانک ایجاد اطمینان کامل نسبت دوربین های امنیتی تحت نظارت
  • سرمایه گذاری در تجزیه و تحلیل ویدئو پیشرفته مانند سنجش حرکت و شناخت رفتاری برای کمک به تشخیص فعالیت های مشکوک و تشخیص چهره مبرای شناسایی و ردیابی افراد خاص برای مثال کسانی که مظنون به چک تقلبی باشند

در کل سیستم های امنیتی می توانند کمک های شایانی در ایجاد و حفظ امنیت بانک ها داشته باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>