اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

nvr

کلمه ‏nvr مخفف کلمه ی network video recorder می باشد.خود nvr یک برنامه نرم افزاری است که ویدیوی ضبط شده و یا درایو دیسک را به انواع فرمت دیجیتال، فلش، درایو USB، کارت حافظه SD یا دیگر دستگاه های ذخیره سازی انبوه تبدیل می کند. NVR اصلا هیچ شباهتی به سخت افزار ضبط ویدئو اختصاص یافته ندارد.

با این حال، این نرم افزار به طور معمول در یک دستگاه اختصاصی که در آن سیستم عامل تعبیه شده، قابل اجرا است. روش دیگری برای کمک به پشتیبانی و افزایش قابلیت و سرویس دهی سیستم عامل های استاندارد با پردازنده های استاندارد و نرم افزار مدیریت ویدئو استفاده از این سیستم می باشد. NVR ها به طور معمول در یک سیستم نظارت تصویری IP مستقر شده اند.

‏دستگاه های NVR سیستم های مجزایی از دستگاه های DVR می باشند. ویدئو در یک دستگاه دی وی ار، کد گذاری شده و در آن فرآوری می شود، در حالی که ویدئو در دستگاه ان وی ار کد گذاری شده و در دوربین مداربسته فرآوری شده و سپس به خود دستگاه NVR برای ذخیره سازی و یا مشاهده از راه دور جریان می یابد.

پردازش های اضافی ممکن است در دستگاه ان وی آر NVR انجام شود، که می توان به فشرده سازی بیشتر و یا برچسب زدن با داده های متا اشاره کرد. معمولا دستگاه های ان وی ار NVR مجهز ذخیره سازی اضافی می توان به راحتی مقیاس پذیر باشد و مطالب آن ها می تواند موضوعی برای پشتیبانی، بازیابی و استراتژی بازیابی فاجعه برانگیز که در حال حاضر در شبکه های IT ای است که آنها را به اشتراک می گذارند.سیستم های نظارت NVR / DVR ترکیبی وجود دارد، که ترکیبی از عملکرد NVR و DVR است؛ این یک شکل از NVR نظر گرفته شود.

دستگاه‏ NVR برای سیستم های نظارت خانه به طور کلی بی سیم هستند و به آسانی قابل راه اندازی هستند، و به راحتی از طریق یک مرورگر وب قابل دسترسی می باشند، همچنین سیتسم های دستگاه ان وی آر به کاربر اجازه می دهند تا از طریق ایمیل قابل دسترسی باشند

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>