اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

nvr

دستگاه nvr و دستگاه dvr یا همان دوربین های دیجیتال و ضبط ویدیو شبکه در مدل ها و انواع متفاوتی به بازارآمده اند. آنچه که باید مهم و ضروری تلقی شود درک آنچه که مورد نیاز شماست می باشد. اجازه دهید تا به بررسی انواع مختلف سیستم های امنیتی ضبط کننده cctv یا همان دستگاه های ضبط دوربین مدار بسته امنیتی برای درک بهتر آنچه را که باید مورد توجه قرار دهیم بپردازیم.

مزایای دستگاه DVR و دستگاه NVR

کانال های دوربین - NVRها (network video recorder) و DVR ها (Digital video recorder) در اندازه های مختلف موجود می باشند. به طور معمول شما می توانید این سیستم در 4، 8، 16 و 32 کانال این نوع سیستم ها ببینید. داشتن 16 کانال به شما اجازه خواهد داد که 16 دوربین بر روی یک سیستم داشته باشید.

این به این معنی شما می توانید 16 دوربین بر روی یک سیستم ضبط کنید. اکثر مردم تمایل به استفاده از این سیستم با این ضبط به دلیل ظرفیت زیادی از کانال های دوربین آن دارند. حتی اگر شما تنها نیاز به 5 دوربین برای شروع، یک NVR 16CH یا DVR داشته باشید سیستم به شما این اجازه را خواهد داد که ظرفیت بیشتر و قابل رشد تری داشته باشید.

دستگاه DVR و دستگاه NVR چه تفاوتی دارند؟

تفاوت بین دستگاه ان وی ار و دستگاه دی وی ار می تواند از بسیاری جهات گیج کننده باشد. یک دستگاه NVR به ثبت ویدیو با دوربین های IP که از طریق یک کابل شبکه منتقل می شود می پردازد.این دوربین از طریق یک سوئیچ شبکه یا روتر و در برخی موارد به طور مستقیم به یک سیستم NVR متصل می شود. در اصل، رکورد NVR ها در دوربین های IP صورت می گیرد.ضبط ویدئویی دیجیتال (DVR ها) مترادف با ضبط آنالوگ و یا دوربین های هم محور می باشد.

پیام جدیدتر دوربین های HD-SDI و یا HD-CVI نیز از طریق کابل کواکسیال انتقال و همچنین استفاده از DVR ها برای ضبط صورت می گیرد.بنابراین در کوتاه مدت، یک دستگاه DVR از طریق یک کابل هم محور متصل است. جزئیات فنی بسیاری در زمینه ی این دو تکنولوژی وجود دارد، اما هدف از این مقاله ساده سازی توضیح آن به طور قابل ملاحظه می باشد. در هر صورت هر دو دوربین ضبط و گزینه های مشابه را دارا می باشند.

روش استفاده از دستگاه DVR و دستگاه NVR

هر دو دستگاه های NVR و DVR منوهای بسیار آسان حرکت پذیر و برنامه ضبط شده ی ساده ای را پیشنهاد می دهند. روش استفاده از دستگاه ان وی آر کمی مشکل تر است چرا که دوربین های مداربسته شان به دستگاه های شبکه متصل می باشد به طوری که آنها باید با یک آدرس IP مانند هر دستگاه دیگر متصل به یک شبکه برنامه ریزی شود.

این می تواند موجب سردرگمی مشتریانی باشد که در این زمینه اطلاعات کافی ندارند. NVR ها تفاوت قابل ملاحظه ای با دوربین ها دارند. دستگاه nvr باعث می شود با روش استفاده از IP دوربین ها بسیار ساده تر شود. دستگاه دی وی آر مقطع و خشک می باشند.

دوربین های دیجیتال نیازی به برنامه ریزی در زمان اتصال به رکوردر ندارند.راه حل آنها یک پلاگین ساده و اجرای آن می باشند. راه اندازی و نصب این سیستم امنیتی برای مشتری بسیار ساده تراست و آنها نیازی به برنامه نویسی و تنظیمات پیچیده دوربین ندارد. به طور کل هر دو سیستم نظارت تصویری از راه دور و قابلیت ضبط HD را دارا می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>