اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

امنیت منزل

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (BMS) که نام دیگر آن سیستم اتوماسیون ساختمان (BAS) است به سیستمی گفته می شود که در ساختمان راه اندازی شده و از طریق اجزای کنترل از راه دور و هوشمند قسمت های مختلف ساختمان امکان به تصویر کشیدن خروجی های مناسب را کاربر امکان پذیر می نماید.قسمت هایی که تحت نظارت و کنترل می باشند معمولا شامل تجهیزات روشنایی، تأسیسات مکانیکی و سیستم تهویه مطبوع (HVAC) می باشد.

این سیستم هوشمند سازی ساختمان می تواند به سرعت عملیات مربوط به سیستم های تامین برق اضطراری، ایمنی، تنظیم دسترسی، آتش نشانی، و... نیز به انجام رساند. به نظر شما هدف استفاده از سیستم های BMS در یک ساختمان چه چیزی می تواند باشد؟معمولا هدف کلی این است که شرایط عملکرد اجزای متفاوت آپارتمان یا ساختمان با توجه به نیاز آن و شرایط محیطی و در زمانی مشخص به طور مناسبی انجام پذیرد.

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان چیست ؟

بسیاری از اعمالی که ساکنان بر حسب عادت و غیر ارادی انجام می دهند توسط سیستم مدیریت هوشمند ساختمان انجام می گردد که موجب صرفه جویی در هزینه و زمان منابع انسانی شده و اضافه بر آن باعث کاهش مصرف انرژی، کاهش هزینه های انرژی، کاهش خطاپذیری و افزایش اثربخشی سیستم را به دنبال دارد.با به کار بردن انواع حسگرها در خارج و داخل ساختمان و همچنین با استفاده از یک سیستم همه جانبه می توان در هر لحظه، تمام شرایط آسایشی و امنیتی که در اختیار قرار دارد را کنترل کرد و برای رسیدن به شرایط ایده آل از آن ها استفاده لازم را به انجام رساند.

به همین منظور، نیاز به یک سری تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری خاص می باشد که با جمع آوری اطلاعات محیطی و ارسال دیتاها به یک سیستم مرکزی، روند مدیریت هوشمند ساختمان و کنترل آن اجرا می گردد.در ساختمان های هوشمند با استفاده از سیستم خودکار کنترل سرمایش و گرمایش، کنترل روشنایی ساختمان، کنترل دوربین های مدار بسته، کنترل وضعیت های اضطراری همچون آتش سوزی، زلزله و غیره، کنترل درها و نیز دیگر کنترل های هوشمند، مصرف انرژی به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.

تمامی ساختمان های هوشمند، مجهز به یک زیرساختار ارتباطاتی قوی می باشند که توانایی آن را دارند تا به صورت مستمر و بی وقفه نسبت به تمام وضعیت های محیط که دائما در حال تغییر است عکس العمل مناسب نشان داده و خود را با آنها وفق دهد و به علاوه ساکنین ساختمان نیز این اجازه را دارند که از منابع موجود به صورت موثرتری بهره جویند، که در این بین امنیت و آسایش ساختمان نیز افزایش خواهد یافت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>