اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گیمینگ

این روزها بازار تجهیزات گیمینگ بسیار داغ است. گیمرهای حرفه ای و حتی افراد آماتور به دنبال بهترین تجهیزات و لوازم برای اجرای بازی ها هستند. در این میان یکی از مهم ترین تجهیزات که باید تهیه شود، نمایشگر بازی است. گیمرهایی که طرفدار کنسول های بازی هستند معمولا از تلویزیون به جای مانیتور برای اجرای بازیهای خود استفاده می کنند.

تلویزیون های با کیفیت بهتر، فرکانس بالاتری نسبت به اکثر مانیتورها دارند. همچنین خوب است بدانید که برای کنسول های نسل هشت و نیم مثل PS4 PRO و XBOX ONE X پشتیبانی از قابلیت HDR و همچنین میزان تاخیر ورودی Input Lag فاکتورهای مهمی هستند. بنابراین شرکت های تولید کننده تلویزیون محصولاتی را تولید می کنند که مشتریان خود در حوزه گیمینگ را راضی کنند و برای Input Lag حداقل زمان ممکن را داشته باشند.

بهترین تلویزیون گیمینگ

برای شناسایی بهترین تلویزیون گیمینگ بهتر است به ویژگی HDR و Input Lag آن توجه کنید. البته لازم به ذکر است که فناوری HDR به تنهایی پهنای باند خیلی زیادی را اشغال می کند و پایین آوردن میزان Input Lag به همراه بالابردن فرکانس تصویر، پروسه دشواری خواهد بود. اما نکته این جاست که شرکت های تولید کننده تلویزیون قادرند در مدل های جدید محصولات خود، روزلوشن Full HD را در فرکانس حداقل 60 هرتز ارائه کنند که در برخی مدلهای خاصل این فرکانس به میزان 200 هرتز نیز می رسد.

تلویزیون های 4K نیز حداقل فرکانس 60 هرتز را ادائه می دهند. در این میان برخی تولیدکنندگان تلویزیون ادعا می کنند که محصولاتشان فرکانس 800 هرتز و 1000 هرتز دارند. که البته باید توجه شود که فرکانس تصویر بیشتر از 200 هرتز تنها توسط راه حل های نرم افزاری به دست می آید. جالب تر اینکه بعضی تلویزیون ها مثل سامسونگ قابلیت "حالت بازی" دارند. این قابلیت باعث می شود که ضمن بهتر شدن صدا و تصویر، فرکانس تصویر و تاخیر ورودی برای بازی نیز بهینه گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>