اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساینیج

حتما تا حدودی با انواع جدید مانیتور که این روزها کاربردهای زیادی دارند، آشنا هستید. در سازمان ها و مراکز تجاری مختلف، مانیتورهای صنعتی، ویدئووال ها و ساینیج ها در ابعاد گوناگون قرار دارند. به علاوه، این تجهیزات جدید، در صنعت توریسم نیز استفاده های زیادی دارند و می توانند برای جذب گردشگر بسیار مفید باشند.

به طوری که بسیاری از کشورهای دنیا از دیجیتال ساینیج و نمایشگرهای تبلیغاتی برای راهنمایی توریست ها در اماکن مختلف استفاده می کنند. در میان انواع نمایشگرهای موجود در بازار با برندهای مختلف، سامسونگ samsung محصولات بسیار قدرتمندی را ارائه کرده است.

استفاده از مانیتور صنعتی سامسونگ به توسعه کسب و کارهای زیادی کمک کرده است و کاربران با استفاه از آن ها می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را به آسانی دریافت کنند. از سوی دیگر ساینیج دیجیتال نیز یک راهکار تازه و تکنولوژی جدید است که در مشاغل بزرگ و کوچک استفاده می شود و به صورت کاملا جذاب و کاربردی اطلاعات مختلف را در اختیار افراد قرار می دهد.

استفاده از دیجیتال ساینیج سامسونگ در گردشگری

دیجیتال ساینیج سامسونگ samsung علاوه بر صنایع مختلف، در عرصه هایی مثل ورزش و گردشگری نیز استفاده می شود. حتما برایتان جالب است که بدانید استفاده از یک ساینیج دیجیتال باعث می شود که توریست ها بتوانند سفر بهتری را تجربه کنند. مثلا، استفاده از دیجیتال ساینیج سامسونگ در گردشگری، به توریست ها کمک می کند در طول مسیر با مشاهده و ارزیابی اطلاعات موجود در نمایشگر، محیط اطراف خود را بهتر بشناسند.

این نمایشگرها هم چنین به توریست ها کمک می کنند که اطلاعات مختلفی را که در طول سفر نیاز دارند، کسب کنند مثلا اخبار مختلف در مورد شهر مقصد، اماکن تاریخی مختلف و سایر جاذبه های توریستی که در آن جا وجود دارد. گردشگرها استفاده از اطلاعات نمایش داده شده در دیجیتال ساینیج سامسونگ می توانند در مورد محل اقامت فعلی خود و فضاهایی مثل رستوران ها، موزه ها، مراکز خرید و... نیز اطلاعات لازم را کسب کنند. واضح است که این موضوع به توسعه مشاغل مختلف نیز کمک زیادی خواهد کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>