اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویدئو پروژکتور

نیاز به بزرگنمایی تصاویر و در معرض دید عموم قرار دادن یک موضوع یا تصویر باعث شد سیستم های به نام ویدئو پروژکتور ابداع شوند. امروزه مارک های متنوعی با کارکردهای گوناگون به بازار عرضه شده اند که نباید بی توجه به فاکتورهای مؤثر در انتخاب بهترین مارک ویدئوپروژکتور، دست به انتخاب و خرید زد.

انتخاب بهترین مارک ویدئو پروژکتور

در انتخاب بهترین ویدئو پروژکتور فاکتورهای زیادی را لازم است در نظر بگیرید. در گذشته چیزی که تفاوت انواع ویدئو پروژکتور را نشان می داد اندازه آن بود اما امروزه بیشتر آن ها را بر اساس نوع کارکرد و موارد استفاده طبقه بندی می کنند. به عنوان مثال دیتا ویدئو پروژکتورها به طور کلی می توانند برای سه منظور متفاوت ارائه های آموزشی و کاری، سینمایی خانگی و بازی مورد استفاده قرار گیرند.

بنابراین بسته به نوع استفاده لازم است فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید. اول اینکه چه نوع تصاویری را می خواهید نشان دهید، دوم اینکه به چه میزان رزلوشنی نیاز دارید. سوم امکاناتی مانند پورت های اتصال، میزان روشنایی و عمق رنگ است.در بازار فعلی ایران شرکت هایی از قبیل سونی، ان ای سی، ایسر، بنکیو، میتسوبیشی، اپسون و توشیبا در صدر عرضه کنندگان ویدیو پروژکتورهای می باشند.

نکته ی اساسی در انتخاب بهترین مارک ویدئو پروژکتور از بین مارک های عنوان شده در بالا این است که هر کدام از این مارک ها دیتا پروژکتورهایی با امکانات عالی می توانند داشته باشند. به این معنی که میزان کارایی و سطح فناوری دستگاه می تواند مارک مورد نظر شما را تعیین نماید نه صرفاً یک مارک بدون در نظر گرفتن مشخصه های آن.

در بین مارک هایی که در بازار معرفی شده اند معمولاً چند مدل یا برند محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. به عنوان نمونه دیتا ویدئو پروژکتور اپسون EPSON EB-X27 یکی از این مدل هاست که برای محیط های آموزشی و سالن های کنفرانس می تواند انتخاب خوبی باشد. وضوح تصویری که این مدل دارد عددی معادل 1280x800 (WXGA) بوده و همچنین برخورداری از خروجی هایی همچون HDMI، USB به مزیت های این مدل افزوده است. این مدل برای استفاده در کلاس های درس و اتاق های کوچک بسیار مناسبت است.

مدل دیگری در که برای سالن های کنفرانس متوسط و اتاق های بزرگ مناسب می باشد، دیتا ویدئو پروژکتو سونی Sony VPL-DX147 است. شدت روشنایی تصاویر توسط این ویدئو پروژکتور، 3200 انسی لومنزاست و با رزولوشن 768*1024 WXGA تصاویر را روی پرده نمایش پروژکتور نشان می دهد. تکنولوژی به کاررفته در ساخت این مدل 3LCD است و قابلیت اتصال با فلش مموری را نیز دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>