اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نرم افزار

این روزها با پیشرفت شگرف تکنولوژی در عرصه های مختلف تجاری، صنعتی و اداری مواجه هستیم. همه افرادی که در محیط های شرکتی و اداری فعالیت می کنند با این موضوع موافقند که خیلی اوقات لازم است ایده ها و اطلاعات از طریق مانیتورها، شبکه ها و سایر دستگاه های ارتباطی انتقال پیدا کنند.

همیشه باید یک راه ارتباطی آسان بین افراد شرکت و همینطور بین افراد شرکت و مشتریان وجود داشته باشد تا بتوانند روابط تعاملی و کاری را برقرار نمایند. بنابراین بسیاری از ادارات و شرکت ها خصوصا سازمان ها و ادارات فناوری اطلاعات، برای اجرای بهتر و بهینه این تعاملات داخلی و خارجی از تجیهزات مختلفی مثل نمایشگرهای مختلف و کارافزارهای مخصوص اتاق جلسه استفاده می کنند.

نرم افزارهای Magic IWB سامسونگ برای مانیتور لمسی

شرکت سامسونگ، انواع مانیتورهای صنعتی و ویدئووال را تولید می کند. از دیگر محصولات این برند کارافزار های بسیار مفید و کاربردی است. نرم افزارهای MagicIWB سامسونگ با نام تخته سفید تعاملی نیز شناخته می شود.

نرم افزار MagicIWB که بر روی SMART Signage سامسونگ اجرا می شود، توانسته است جلسات سنتی را کاملا تغییر دهد و آن ها را به گرد هم آیی های کاملا پویا و فعال تبدیل نماید. Magic IWB دارای یک مانیتور است که تصاویر مختلف را با رزولوشن FHD نمایش می دهد. همچنین محتواهای موجود روی این نمایشگر کاملا خوانا هستند و کاربران می توانند به صورت مستقیم به آن ها دسترسی داشته باشند.

این محصول قدرتمند سامسونگ در دو مدل Magic IWB I2 و Magic IWB S2 ارائه شده است. هر کدام از این مدل ها قابلیت های ویژه ای برای محیط های کاربری مختلف دارند. برای توضیح بیشتر، Magic IWB S2 برای برای محیط های دولتی و نیز تجاری است که در مانیتورهای سامسونگ ویژه IWB قرار داده شده است. دو نمونه پرکاربرد از این مانیتورها DME-BR و DME-BR هستند.

همچنین نرم افزار Magic IWB I2 برای استفاده در محیط های آموزشی تولید و ارائه شده است و از طریق ماژل PIM یا یک کامپیوتر اضافی قابلیت استفاده دارد. در آخر، باید بگوییم که نرم افزارهای Magic IWB ابزارهای پیشرفته ای را که کاربران برای ارتقا و بهبود کارایی، همکاری و تعامل بین اعضا نیاز دارند، با صرف هزینه کمتر (TCO) در اختیار آنها قرار می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>