اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه پوز فروشگاهی

امروزه دستگاه های پوز فروشگاهای یا دستگاه های پوز بانکی بسیار کاربرد دارند و نیاز مشتریان و فروشنده ها را تامین می کنند با استفاده از دستگاه پوز می توان به راحتی به مشتریان خدمات ارائه کرد و به راحتی هزینه را مشتریان با استفاده از کارت های عابر بانک خود پرداخت نمایند. یکی از مزایای مهم دستگاه های پوز این است که دیگر نیاز به حمل وجه نقد نمی باشد با استفاده از کارت های عابر بانک خود به راحتی می توانید از خدمات این دستگاه بهره مند شوید.

تفاوت دستگاه پوز فروشگاهی با دستگاه پوز بانکی

دستگاه پوز بانکی: در واقع یک نوع صندوقی است که نوع پیشرفته آن رایانه ایی کامل با همراه یک مانیتور مناسب است که از نظر و دیدگاه مشتری فقط یک فیش با جزئیات خرید صادر می کند ولی از دیدگاه کارفرما دارای جزئیاتی از قبیل اعمال کنترل و حسابداری مکانیزه را انجام می دهد.

این دستگاه ها در واقع پایانه های یک کامپیوتر می باشند که برای استفاده در نقطه فروش طراحی شده اند و با توجه به طراحی شان فضای کمتری را اشغال می کنند و برای کاربری صندوق دار تجهیزات جانبی بسیار مناسبی دارد. در این دستگاه ها از بارکد خوان برای شناسایی کالا استفاده می شود و از ویژگی های دیگر دستگاه های پوز بانکی داشتن کشوی پول و نمایشگر خاص مشتری علاوه بر صفحه مانیتور و پرینتر صدور فیش می باشد.

دستگاه پوز فروشگاهی: این نوع دستگاه طوری طراحی شده اند که یک سیستم تخصصی دارند و برای مصارف ویژه در پایانه های فروش قرار می گیرند. دستگاه پوز فروشگاهی به کاربر اجازه می دهد تا با سرعت زیاد و دقت فراوان خدمات را به مشتریان ارائه دهد.

پوز فروشگاهی می تواند به صورت سینگل یا تک کابربره استفاده شود و همچنین می تواند به صورت چندکاربره در نقاط مختلف یک فروشگاه از آن استفاده کرد به این صورت که یک سیستم رایانه قوی به صورت سرور مرکزی در یک نقطه فروشگاه به عنوان دستگاه مادر قرار می گیرد و می تواند به کلیه سیستم های فروش معرفی گردد.

دستگاه یا صندوق فروشگاهی پوز قابلیت هماهنگ شدن با باردکد زن مانند ترازوی ویستا، ترازوی باردکد لیبل متلر، ترازوی دیجی و..... را می تواند توسط بارکد اسکنر اطلاعات کالای وزن شده را به صندوق انتقال دهد و در فاکتور خرید مشتری تمام اطلاعات به صورت جزئی در آن درج می گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>