اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه یو پی اس

یو پی اس دستگاهی است که از وسایل و تجهیزات الکترونیکی حساس محافظت کرده و از تعمیرات و هزینه های سنگین این دستگاه ها جلوگیری می کند به همین علت از آن با عنوان منبع تغذیه الکترونیکی هم یاد می کنند. از نظر معنایی هم Ups( یو پی اس) منبع تغذیه بدون وقفه است که مخفف Uninterruptible power supply می باشد. برای آشنایی بیشتر با یو پی اس و کاربرد آن به بیان ساده و روان با ما همراه باشید.

یو پی اس چیست؟

به زبان خودمانی باید بگوییم که در کنار وسایل برقی مانند کامپیوتر نصب می شود و می تواند در برابر مشکلات ناشی از نوسانات برق از سیستم شما محافظت کند. این دستگاه به نوعی حالت انرژی پشتیبان را دارد. یو پی اس ها از نظر قیمتی گران هستند اما با توجه به افزایش قیمت تجهیزات الکترونیکی و هم چنین خسارتی که بابت از دست دادن اطلاعات به وجود می آید تهیه و نگهداری یک دستگاه یو پی اس کاملا منطقی و مقرون به صرفه می باشد و این راه حلی است که اکثر شرکت ها و سازمان های بزرگ و حتی متوسط و کوچک برای افزایش امنیت اطلاعات و سیستم های خود از آن استفاده می کنند.

علاوه بر این ups ها شرایط برق ورودی را از نظر تغییر فرکانس، ولتاژ و جهش های ناگهانی تنظیم کرده و بهبود می بخشند.به طور کلی امروزه برای هر دستگاهی که اطلاعات حساسی دارد و قطعی برق سبب ایجاد نگرانی برای از دست رفتن اطلاعات می شود باید از سیستم یوپی اس برای محافظت از آن استفاده کرد. دستگاه های موردنظر مناسب ترین گزینه برای حفاظت سیستم ها در برابر مشکلات برق شبکه هستند چرا که هم ابعاد کوچکی دارند و هم احتیاجی به سرویس دایمی ندارند.

چگونه UPS مناسب خود را انتخاب کنیم؟

دستگاه های یو پی اس به سه دسته ی online، line interactive و offline تقسیم می شوند که باید پارامترهایی از قبیل زمان سوئیچ، زمان پشتیبانی، سایز و وزن، نویز شنیداری، تکنولوژی ساخت و شکل موج خروجی، استحکام و قابلیت اطمینان را هنگام خرید یو پی اس در نظر گرفت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>