اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویدئو پروژکتور

لامپ ویدئو پروژکتور، نیز به عنوان ریشه نور دیتا پروژکتور شناخته شده است. یکی از معدود کاربران قطعات ویدئو پروژکتور به صورت محدودی قابل تعویض هستند. فن آوری لامپ های پروژکتور مختلفی با توجه به وات متفاوت وجود دارد.

مطمئن شوید که لامپ پروژکتور خود را منطبق بر یکی از انواع خاص لامپ دیتا ویدئو پروژکتور و وات های مختلفی که برای آن طراحی شده است سفارش دهید است. حتما دفترچه راهنمای کاربران را برای اطلاعاتی در مورد تعویض لامپ مطالعه کنید. DLP، LCOS وLCD لامپ های پروژکتور در دسترس در بازار می باشند.

انواع لامپ ویدئو پروژکتور

تقریبا همه کسب و کارها و سینمای خانگی در استفاده از لامپ های پروژکتور که از جیوه استفاده می کنند اعتماد می کنند. ما آنها را لامپ های پروژکتور UHP می نامیم، آنها لامپ هایی با بخار جیوه هستند. هنگامی که شما در مورد لامپ در دیتا ویدئو پروژکتور مطلبی میخوانید، با این وجود شما خواهید دید که آنها لامپ های پروژکتور UHP نامیده می شوند. در هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

نوع دومی از لامپ ویدیو پروژکتور با توجه به استفاده، وجود دارد که دارای نور بالایی است، آنها لامپ زنون هستند. به طور کلی، آنها یک طیف رنگ بهتر و روشنایی بیشتری نسبت به نوع لامپ UHP دارند.

این لامپ های زنون به طور قابل توجهی گران تر است و طول عمر کوتاه تری نسبت به لامپ پروژکتور UHP دارند. قیمت آنها در حدود 1000 دلار است و معمولا دارای طول عمر 500 تا 1500 ساعت در مقایسه با UHP لامپ با طول عمر 1500 تا 5000 ساعتمی باشند. آنها همچنین معمولا تنها در پروژکتور هایی که قیمت شان بیش از $ 10، 000 پیدا شده اند.

چرا لامپ ویدئو پروژکتور آنقدر گران است؟؟

  • لامپ های پروژکتور برای تولید کننده گان و فروشندگان سودآور هستند. به احتمال زیاد، این دلیل اصلی این است که چرا لامپ دیتا ویدئو پروژکتور بسیار پر هزینه هستند.
  • تولید محدود انحصاری بودن لامپ ویدئو پروژکتور در بازار
  • هیچ جایگزینی برای لامپ مدل ویدئو پروژکتور شما غیر از خود لامپ آن مدل وجود ندارد، شما باید سازنده لامپ پروژکتور خود را خریداری کنید. به منظور انجام این کار، هر تولید کننده طرح های دارنده عجیب و منحصر به فرد برای لامپ تولیدی دارند.
  • تعویض لامپ نیاز به فردی با تخصص ویژه دارد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>