اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویدئو پروژکتور

یکی از عواملی که باعث ایجاد تفاوت بین ویدئو پروژکتورها می شود شدت روشنایی است که واحد آن انسی لومنس است، در این مقاله قصد داریم به طور مختصر به بررسی عوامل مهم برای انتخاب سطح روشنایی ویدئو پروژکتور بپردازیم.

تعداد بینندگان ویدئو پروژکتور

تعداد افراد، مشخص کننده اندازه تصویر نمایش داده شده است که تمام افراد به راحتی بتوانند آن را ببیند. هر چقدر تعداد افراد در اتاق بیشتر شود، اندازه تصویر نیز باید افزایش پیدا کند و به دلیل اینکه نور بر سطح گسترده تری پخش می شود، از وضوح تصویر پروژکتور هم کاسته می شود.

نوع نیاز به ویدئو پروژکتور

فضاهای آموزشی و کارگروه ها به دلیل نیاز به خواندن جزئیات و مشاهده به روشنایی بیشتری نیاز دارند. علاوه بر این برای یادداشت برداری به نور اتاق بیشتری احتیاج دارند. در صورتی که برای نمایش فیلم و یا تصاویر گرافیکی، به نور کمتری احتیاج است و در اتاق تاریک قرار داده می شوند.

صفحه یا پرده نمایش ویدئو پروژکتور

می توان گفت این عامل بیشترین تأثیر را بر روی روشنایی تصویر و کیفیت دارد. امروزه بیشتر صفحه نمایش ها انعکاس نور قابل توجهی دارند، به شکلی که یک دیتا پروژکتور که روشنایی کمی دارد با قرار گرفتن در محیط مناسب خیلی خوب به نظر می رسد.

کنتراست ویدئو پروژکتور

نسبت بین روشنترین و تاریکترین نقاط تصویر کنتراست نام دارد. برای اینکه روشن ترین و بهترین تصویر را داشته باشید باید نسبت کنتراست 4000:1 یا بالاتر باشد. باید گفت به شکل قابل ملاحظه ای نور اتاق بر نسبت کنتراست تأثیر می گذارد. اگر می خواهید که از پروژکتور در اتاقی با چراغ های روشن استفاده کنید، باید ویدئو پروژکتورتان از نسبت کنتراست بسیار بالایی برخوردار باشد.

مکان قرارگیری ویدئو پروژکتور

اتاق تاریک باعث ایجاد بهترین تصویر می شود. با این وجود بیشتر اتاق های جلسات برای یادداشت برداری و برقراری ارتباط چشمی به مقداری نور احتیاج دارند. در چنین اتاقی هایی که نور خورشید روی تصویر افتاده و نمی توان لامپ ها را خاموش کرد، احتیاج به پروژکتوری با روشنایی مناسب است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>