اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرینتر

شرکت ایسوس asus یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده رایانه و تجهیزات جانبی آن می باشد. دفتر مرکزی این شرکت در تایوان قرار دارد. شرکت ایسوس توسط چهار مهندس کامپیوتر در سال 1990 تأسیس شد. شرکت ایسوس چهار کارخانه در کشور تایوان و سه کارخانه در کشورهای چین، مکزیک و جمهوری چک دارد.

محصولات شرکت ایسوس که طیف گسترده ای از محصولات رایانه ای و تجهیزات را تولید کرده عبارتند از لپ تاپ، کارت های گرافیک، تجهیزات شبکه، تلفن های همراه، کارت صدا، چاپگر و... می باشند. پرینترها یکی از رایج ترین دستگاه های جانبی کامپیوترها می باشند که برای چاپ متون و تصاویر استفاده می شوند.

پرینترهای سوزنی دارای سوزن های باریکی هستند که با ضربه زدن بر روی یک ریبون جوهری، اطلاعات را بر روی کاغذ چاپ می کنند. در پرینترهای سوزنی هر سوزن توسط یک میله فلزی کوچک ساخته شده است که سیم یا سنجاق نامیده می شود و توسط یک نیرو کوچک از آهنربای الکتریکی یا سیم پیچ مغناطیسی مستقیما به جلو رانده می شوند.

پرینتر سوزنی ایسوس asus

عملکرد چاپگرهای سوزنی asus به این صورت است که برای تولید کاراکترها و تصاویر توسط ضربه زدن پین ها به یک ریبون جوهری عملیات چاپ را انجام می دهند. ویژگی های یک دستگاه چاپگر سوزنی عبارتند از: سرعت چاپ سوزنی بر حسب تعداد کاراکترها در ثانیه حساب می شود و بر حسب نوع مدل چاپگر بین 50 تا 500 می تواند متغیر باشد.

کیفیت چاپ چاپگرهای سوزنی به تعداد پین های چاپگر بستگی دارد که بین 9 تا 24 پین متغیر است. بهترین چاپگرهای سوزنی ایسوس که کیفیت چاپ بالایی دارند 24 پین می باشد. پرینترهای سوزنی حافظه کمتری را نیاز دارند زیرا اطلاعات را به صورت خط به خط چاپ می کنند.

در پرینترهای سوزنی ایسوس از کاراکترهای اسکی برای تنظیم پارامترهای چاپ مثل شماره صفحه و کیفیت چاپ استفاده می شود. عمر مفید هد چاپگر های سوزنی حدود دویست میلیون کاراکتر می باشد. چاپگرهای سوزنی ایسوس در مدل های مختلفی و کارایی و کاربردهای متفاوتی طراحی و تولید شده اند.

برای انتخاب یک چاپگر سوزنی ایسوس با توجه به نیاز و کارایی کارهایتان پارامترهایی که باید در نظر بگیرید تعداد صفحات چاپ - سرعت چاپ - قابلیت چاپ فرم ها در ابعاد مختلف و.... می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>