اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برد هوشمند

برد هوشمند وسیله ای الکترونیکی که جایگزین وایت بردهای معمولی شده است. برد هوشمندساز به عنوان رابط بین رایانه و ویدئو پروژکتور عمل می کند یعنی تصاویر رایانه توسط دستگاه دیتا پروژکتور روی برد هوشمند نمایش داده می شود.

کالیبره کردن وایت برد هوشمند چیست ؟

کالیبره کردن به این صورت که در اولین راه اندازی دستگاه برد برای تنظیمات ابعاد تصویر و شناساندن ابعاد و تنظیمات به کامپیوتر را کالیبره کردن می گویند و تا زمانی که ویدیو پروژکتور یا برد هوشمند جابجا نشود یا ویندوز کامپیوتر عوض نشود نیازی به کالیبره کردن مجدد سیستم نمی باشد.

نحوه کالیبره کردن برد هوشمند به این صورت است که قبل از کالیبره کردن بردهوشمند لازم است کارهایی را انجام دهید: اول از اتصال کابل برد هوشمند به سیستم کامپیوتر مطمئن شوید. دوم سی دی راه اندازی برد هوشمند ساز را بر روی کامپیوتر نصب کنید. سوم تمامی درایورهای ویندوز مخصوصا درایور USB3 و گرافیک کامپیوتر را چک کنید که به درستی نصب شده باشد.

بعد از این مراحل حالا مراحل نصب و انجام کالیبره کردن برد هوشمند را انجام می دهیم: اول برد را نصب و کابل ها را وصل می کنیم برای اینکار روی آیکون درایور نصبی در سمت راست پایین صفحه مانیتور کلیک می کنیم و گزینه CALIBRATION را انتخاب می کنیم حال با استفاده از دست، قلم یا هر شیء دیگری مرکز دایره را بر یوی تخته لمس می کنیم و این کار را چندین مرتبه انجام می دهیم تا در نهایت این علامت بسته شود و عملیات کالیبراسیون به پایان برسد.

مراحل و نحوه انجام کالیبره کردن تخته برد هوشمند توسط سیستم کامپیوتر به این صورت است که اول به وسیله موس روی آیکون درایور برد که در صفحه دسکتاپ وجود دارد دابل کلیک می کنید. با انجام این عمل آیکون درایور در نوار وظیفه (taskbar) نمایش داده می شود.

بر روی آیکون درایور راست کلیک کرده در برخی از بردهای هوشمند چپ کلیک کرده و گزینه calibrate یا calibration و یا locate screen صفحه ی تعریف اندازه و ابعاد تصاویر یا همان صفحه کالیبره نمایان می شود. حالا با استفاده از قلم یا دست به ترتیب روی مرکز نقاط مشخص شده در صفحه عمل کالیبره برد هوشمند را انجام می دهیم پس از اتمام کالیبره کردن می توانیم از برد هوشمند استفاده کنیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>