اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مانیتور صنعتی

امروزه با فراگیر شدن سیستم های اطلاع رسانی و تبلیغاتی دیجیتال نیاز به نمایشگرهایی که توانایی استفاده در مکان های عمومی، تجاری و صنعتی را داشته باشند به سرعت در میان مصرف کنندگان احساس شد. با توجه به ناتوان بودن تلویزیون های خانگی و معمولی و عدم استفاده از آنها در مدت زمان طولانی، شرکت های شاخص تولید کننده سیستم های تصویری به طراحی و ساخت نمایشگرهای نسل جدید پرداخته اند.

ویدئو وال، مانیتور صنعتی و دیجیتال ساینیج از نمایشگرهای نسل جدید هستند که به دلیل کاربردی بودن از محبوبیت ویژه ای در میان مصرف کنندگان برخوردار هستند و جایگزینی مناسب برای روش های قدیمی تبلیغات شده اند. در این مقاله قصد داریم به بررسی تفاوت ویدئو وال و مانیتور صنعتی می پردازیم و شما را با ویژگی ها و قابلیت های سیستم های تصویری نوین آشنا می کنیم.

ویدئو وال چیست؟

ویدئو وال ها نمایشگرهای بزرگی هستند که از چندین صفحه نمایش به صورت پیوسته تشکیل شده اند و یک تلویزیون غول پیکر بزرگ را می سازند. سیستم ویدیو وال یک نمایشگر عریض صنعتی و یکپارچه با قابلیت انعطاف پذیری بالا در تعریف تعداد صفحه های نمایش و چیدمان متنوع تصاویر است که قابلیت استفاده در 24 ساعت شبانه روز در هفت روز هفته را دارد و بهترین گزینه برای تبلیغاتی موفق می باشد. این دستگاه با ارائه عملکردی مطلوب محبوبیت بالایی در میان صاحبان مشاغل گوناگون از مراکز تجاری، اداری گرفته تا سالن های کنسرت، هتل ها، فرودگاه ها و... پیدا کرده است و مورد استفاده در کلیه سازمان ها و ارگان ها است.

مانیتور صنعتی چیست؟

دستگاه مانیتور صنعتی نیز همانند دستگاه ویدئو وال از قابلیت های متنوع و چشمگیری برخوردار است و کاربرد فراوانی در مشاغل مختلف و استفاده های طولانی مدت در طول شبانه روز دارد. در اغلب مشاغل و صنایع به دلیل حجم کاری بالایی که دارند نیاز به روشن ماندن مانیتور به صورت مداوم دارند و این نمایشگرهای صنعتی به خوبی از عهده این کار بر می آیند و دچار مشکلاتی از قبیل گرم شدن بیش از حد، سوختن و پیکسل پیکسل شدن در هنگام نمایش نمی شوند.

تفاوت ویدئو وال و مانیتور صنعتی

به طور کلی مانیتور صنعتی دارای قاب پهن تری نسبت به ویدیو وال است و در مشاغل کوچک تر مانند رستوران ها، پاساژها، ادارات و مراکز تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و از آن می توان تنها به صورت یک مانیتور جدا هم ا استفاده کرد.اما ویدئو وال به دلیل قابلیت پخش تصاویر یکپارچه از چندین مانیتور برای کسب و کارهای بزرگ و نمایش تصاویر در ابعاد عریض کاربرد فراوانی دارد و بسیار مناسب می باشد.از ویدئو وال ها می توان در اماکن شهری به عنوان بیلبوردهای تبلیغاتی نیز استفاده کرد.

این نمایشگرهای فوق عریض صنعتی دارای قاب بسیار نازکی هستند و در هنگام قرار گرفتن چندین مانیتور در کنار هم تصاویر را به صورت یکپارچه و منظم ارائه می دهند.اگر شما هم جزو کسانی هستید که به دنبال دستگاهی با کیفیت و مناسب برای پخش تصاویر در محیط های صنعتی و تجاری می گردید می توانید نسبت به خرید بهترین مانیتور صنعتی و ویدئو وال از سایت ایده برتر پارسیان اقدام نموده و محصولی متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>