اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه پول شمار

پول شمار یا به اصطلاح Bill Counter، همانطور که از نامش پیداست دستگاه هایی برای سهولت و افزایش سرعت شمارش اسکناس هستند. دستگاه پول شمار مکان هایی که نیاز به شمارش پول در حجم و سرعت بالا را دارند مانند بانک ها، صرافی ها، فروشگاه های بزگ و مراکز خرید از دستگاه پولشمار استفاده می شود.

بهترین مارک دستگاه پول شمار

شمارشگرهای اسکناس به صورت کلی شامل دو دسته پول شمار رومیزی و پول شمار ایستاده می باشد که هر کدام از این دسته ها خود به چند دسته دیگر تقسیم می شوند. مکانیسم شمارش دستگاه های پولشمار ایستاده به صورت وکیومی یعنی غلطکی است اما مکانیسم دستگاه های پولشمار رومیزی به صورت اصطحکاکی می باشد.

اسکناس شمارها دارای مشخصاتی هستند که باعث ایجاد تفاوت در آنها می شود. از جمله این تفاوت ها سرعت شمارش اسکناس که در پول شمار های مختلف از 600 اسکناس در دقیقه تا 2000 دقیقه متغیر و داشتن سنسورهای مختلف است که در خرید اسکناس شمار مهم می باشد.

از بهترین مارک دستگاه پول شمار می توان به برند های اسکناس شمار مگنر Magner، اسکناس شمار para، اسکناس شمار سایان Sayan، اسکناس شمار ای ایکس EX، اسکناس شمار سیتک Sitec و اسکناس شمار نیکیتا Nikita اشاره کرد که به لحاظ قیمتی می توان پول شمارهایی با قیمت پایین و ارزان تا پول شمارهای حرفه ای تر یا در اصطلاح پول شمار های بانکی با قیمت بالاتر را در تمامی این برند ها پیدا کرد.

دستگاه های اسکناس شمار از لحاظ کارایی متفاوت هستند بعضی پولشمارها به عنوان شمارشگر کار می کنند. بعضی از آنها دارای سنسور یو وی هستند و قابلیت تشخیص اسکناس ریال جعلی را دارند و به محض مواجهه با اسکناس ریال جعلی شمارش متوقف شده و دستگاه با بوق هشدار می دهد. سنسور دیگری که روی برخی پولشمارها قرار دارد سنسور مگنت که قابلیت تشخیص دلار و ارز جعلی را داراست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>