اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویدئو پروژکتور

تحقیقات جدید نشان می دهد که دیگر کتاب های درسی جواب نیازهای یادگیری دانش آموزان را نمی دهد و به نظر می رسد باید از روش های جدید مانند استفاده از فناوری سه بعدی برای یادگیری دانش آموزان استفاده کرد. به همین دلیل هم مدیران و معلمان به دنبال راه های جدیدی برای ارائه اطلاعات به دانش آموزان هستند.

مزایای استفاده از ویدئو پروژکتورهای سه بعدی برای آموزش

در ابتدا باید گفت دو نوع ویدئو پروژکتور سه بعدی Full HD 3D و PC 3D Ready وجود دارد. هم چنین همه ی ویدیو پروژکتورهای سه بعدی از تکنولوژی دو بعدی نیز بهره مند می باشند. دیتا ویدئو پروژکتور سه بعدی می تواند برای آموزش و فراگیری اطلاعات به افراد کمک بسیاری نماید. از نظر یکی از محققان، افراد نسبت به وجود ویدئو پروژکتور در کلاس های درس واکنش مثبتی نشان می دهند.

از مزایای فناوری سه بعدی می توان به ایجاد هیجان در دانش آموزان که به یاد یادگیری آن ها کمک بسیاری می کند، اشاره کرد. همچنین تصاویر سه بعدی، باعث جذاب شدن و گیرایی درس ها می شود. از دیگر ویژگی های این تکنولوژی درک بهتر موضوعات انتزاعی و نظریات پیچیده برای دانش آموزان می باشد.

برای دیدن تصاویر سه بعدی به عینک های مخصوصی به نام عینک اکتیو نیاز است. این عینک ها به دلیل اینکه از شاتر های الکترونیکی استفاده می کنند، از سرعت عملکرد بالایی برخوردار هستند که باعث می شود چشم متوجه آن نشود و همچنین تصویری که از صفحه نمایش پخش می شود را جدا کرده و به دو عدد تبدیل می کنند.

صفحه نمایش این دو تصویر را سریعا پخش کرده و در همین زمان فرستنده رادیویی اشعه مادون قرمز به عینک می گوید که با چه سرعت همراه با شاتر کار کند تا اطمینان پیدا کند که تصویر سمت را به چشم راست خواهد رفت. هر تصویر به چشم مختلفی ارسال می شود تا در اثر عمق تصویر ایجاد شود.البته فراموش نکنید که نحوه درست استفاده کردن از این تکنولوژی ها بسیار مهم و تأثیرگذار می باشد و باید برای استفاده حداکثر از این فناوری برنامه ریزی درسی مناسبی داشته باشیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>