اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتورها دارای امکانات و ویژگی های مختلفی هستند که یکی از این قابلیت ها حالت Eco Mode می باشد. در مقاله ی قابلیت Eco Mode در ویدئو پروژکتور به مزایای حالت Eco Mode پرداختیم. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع حالت های Eco Mode در ویدئو پروژکتور آشنا کنیم.

انواع حالت های Eco Mode و ویژگی آن ها

Smart Eco Mode

در این حالت ویدیو پروژکتور به صورت هوشمند به مقداری که نیاز دارد از نور استفاده می کند. به همین دلیل در زمانی که کیفیت تصویر بسیار خوبی داشته باشید، میزان مصرف برق تا 70 درصد کاهش پیدا می کند و موجب افزایش طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور می شود.

Eco Blank Mode

این قابلیت مناسب برای معلمان و اساتید می باشد و به آن ها اجازه می دهد تا با فشار دادن یک دکمه تصویر دیتا پروژکتور را قطع کنند. با این کار صفحه نمایش به حالت خالی یا Blank تبدیل شده و باعث می شود توجه دانش آموزان به موضوع مورد نظر جلب شود. حالت Eco Blank، با تیره کردن صفحه نمایش مصرف برق را تا 70 درصد در بعضی از پروژکتورها کاهش می دهد.

Extreme Eco

قابلیت Extreme Ecoیک حالت ذخیره انرژی است که وقتی کاربر هیچ حالتی را انتخاب نکرده باشد، به طور خودکار فعال می شود. این قابلیت زمانی برای افراد بسیار مهم می شود که فرد به دفعات یادش می رود که ویدئو پروژکتور را خاموش کند.

Carbon Saving Meter

به احتمال زیاد می دانید که برای تولید برق علاوه بر اینکه از منابع آبی استفاده می شود از سوخت هایی مثل گاز و گاهی وقت ها گازوئیل نیز استفاده می شود. کاهش مصرف برق و صرفه جویی موجب کاهش دفع کربن می شود. وظیفه Carbon Savings Meter در ویدئو پروژکتورها، مشخص کردن اثرات مثبتی است که حالت اکو بر روی ویدیو پروژکتور دارد که موجب افزایش عمر فیلتر دستگاه نیز می شود.معمولا دو پیغام در کادر Carbon Meter وجود دارد:

  • Total Carbon Savings: صرفه جویی کلی در مصرف کربن
  • Total Cost Savings: صرفه جویی کلی در هزینه ها که معمولا با دلار محاسبه می شود.

خاموش کردن حالت Carbon Eco

این قابلیت برای افرادی که به محیط زیست اهمیت می دهند و همچنین خواستار کاهش مصرف برق هستند، مفید می باشد. علاوه بر این در برخی از دیتا پروژکتورها، بر روی ریموت کنترل یک دکمه سبز برای حالت Eco وجود دارد که رفتن به این حالت را برای شما آسان می سازد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>