اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سالن کنفرانس

نقش ارتباطات در تمدن امروز ما به گونه ای پررنگ شده است که اغلب مسائل از طریق ایمیل، تلفن و جلسات رسمی برگزار می شود. برپا کردن جلسات و همایش ها یکی از مسائل روزمره در کسب و کار صاحبان مشاغل محسوب می شود و تأثیرگذاری فوق العاده ای روی مشتریان می گذارد، سالن کنفرانس از جمله فضایی است که بایستی با توجه به مهیا بودن ویژگی ها و امکانات، موجب شود تا میهمانان در آنجا احساس آرامش کنند و برایشان دلنواز و دلچسب باشد.

به همین دلیل، درتمام موقعیت ها سعی شده بهترین امکانات را برای برگزاری کنفرانس ها فراهم نمایند. که از این میان، لوازم صوتی و تصویری سالن کنفرانس، اهمیت بسزایی در داشتن یک سالن خوب خواهد داشت. تجهیزات صوتی و تصویری سالن های کنفرانس، از مهم ترین و کاربردی ترین لوازم، جهت داشتن یک سالن کنفرانس باکیفیت، مدرن و کامل می باشد که ما قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم.

تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

در هنگام بررسی یک سالن کنفرانس، باید به موارد مهم و اساسی مانند: سبک سالن موردنظر، تجهیزات صوتی، تصویری، رکوردر جهت مستندسازی و تجهیزات دیگر، نهایت دقت را داشت. یادتان باشد این مکان، اولین دیدار شما با مشتریان خواهد بود، بنابراین تأثیر زیادی روی آنها خواهد گذاشت. تجهیزات مورد نیاز و کاربردی کنفرانس شامل:

ویدیو پروژکتور، برد هوشمند، پرده نمایش، پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور، باکس محافظ دیتا ویدئو پروژکتور، مانیتور صنعتی، کامپیوتر و دیگر قطعات مرتبط می باشد که هر کدام نقش بسزایی را در فراهم آوردن یک سالن ایده آل، ایفا می کنند. تمام تجهیزات اصلی از ویدئو پروژکتور گرفته تا مانیتور صنعتی، همگی در برندهای مختلف و متنوعی تولید شده اند که تمام این برندها بایستی به گونه ای انتخاب شوند که کیفیت صوت و تصویر، کارایی و طول عمر بالا در آنها مد نظر قرار گرفته باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>