اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویدئو پروژکتور

همان طور که می دانید در دیتا ویدئو پروژکتور چند فن و فیلتر قرار داده شده است. برای اینکه از وارد شدن گرد و غبار به داخل ویدئو پروژکتور جلوگیری شود سازندگان، سیستم داخلی پروژکتور را طوری طراحی کرده اند که هوا قبل از خنک کردن قطعات از فیلتر عبور کند تا مانع از نشستن ذرات گرد و غبار بر روی قطعات دستگاه شود.

برای این که از کارایی درست فیلتر مطمئن باشید، باید آن را به طور مرتب تمیز کنید. دوره زمانی مناسب برای تمیز کردن فیلتر ویدئوپروژکتور، بستگی به محیطی که پروژکتور در آن قرار داده شده است، تفاوت دارد. اما به طور کلی دفترچه های راهنمای دیتا پروژکتورها هر 100 تا 300 ساعت یک بار را برای این کار پیشنهاد می کنند.

بررسی نحوه تمیز کردن فیلتر ویدئو پروژکتور

در مورد انواع دیتا ویدئو پروژکتور موجود در بازار، علائم هشدار دهنده ای وجود دارد که زمان مناسب برای تمیز کردن فیلتر دستگاه را اعلام می کنند. در بسیاری از مدل ها این کار توسط چراغ های LED هشدار دهنده انجام می شود. در برخی دیگر نیز با نمایش یک پیام هشدار دهنده بر روی صفحه نمایش، این موضوع به کاربر اطلاع داده می شود.

برای بررسی نحوه تمیز کردن فیلتر ویدئو پروژکتور خوب است بدانید که اگر چراغ ال ای دی پروژکتور به صورت نارنجی چشمک زن در آمد، یعنی حرارت آن خیلی زیاد شده است و اگر قرمز چشمک زن بود، فن یا سنسور درجه دچار ایراد شده است همچنین اگر قرمز ثابت بود پروژکتور بیش از حد داغ شده و هر لحظه ممکن است خاموش شود.

برای تمیز کردن فیلتر ویدئو پروژکتور، بعد از برداشتن کاور و خارج کردن فیلتر از دستگاه می توانید با استفاده از جاروبرقی مخصوص کامپیوتر یا کمپرسور هوا، گرد و غبار موجود روی فیلتر را بزدایید. توجه کنید که شستن فیلتر با آب و مایع اصلا توصیه نمی شود چون باعث آسیب رسیدن به فیلتر خواهد شد. در صورتی که فیلتر دیتا پروژکتور بیش از حد کثیف شده باشد باید آن را تعویض کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>