اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کابل HDMI

همان طور که می دانید تلویزیون های جدید قابلیت اتصال USB را دارند اما با این حال بعضی از فایل های ویدئویی با فرمت های مختلف را نمایش نمی دهند و شما باز هم به مانیتور یا لپ تاپ خود بسنده می کنید. در اینجا یک نکته را فقط جهت یادآوری بیان می کنیم که شما می توانید با استفاده از کابل HDMI، کامپیوتر یا لپ تاپ خود را به تلویزیون وصل کنید و فایل های خود را مستقیما بر روی نمایشگر بزرگ آن تماشا کنید.

برای وصل کردن لپ تاپ یا کامپیوتر به تلویزیون با کابل hdmi، قبل از هر اقدامی اول بررسی کنید که کامپیوتر یا لپ تاپ شما چه پورت هایی دارد. احتمالا رایانه شما دارای پورت های VGA، composite video، S-video، DVI و HDMI خواهد بود.برای بررسی نحوه اتصال کامپیوتر به تلویزیون با کابل HDMI، طبق مراحل زیر پیش بروید:

1-ابتدا کابل HDMI را به تلویزیون وصل کنید. سر دیگر سیم را به کامپیوتر متصل نمایید. توجه کنید که در کامپیوترهای رومیزی پورت HDMI معمولا پشت CPU قرار گرفته است.

2-گزینه Source را روی کنترل تلویزیون انتخاب کنید سپس از طریق گزینه های Video ½، PC یا Input وارد سی پی یو کامپیوتر شوید. توجه کنید که بعد از اتصال این دو وسیله به یکدیگر، ممکن است گاهی اوقات تلویزیون به صورت خودکار، صفحه کامپیوتر را نمایش دهد اما اکثرا صفحه خالی را نمایش خواهد داد در این صورت مرحله بعد را دنبال کنید.

3- وارد start کامپیوتر شوید و کنترل پنل را پیدا کنید. سپس بر روی گزینه Display کلیک کرده و گزینه Input را بیابید. این گزینه برای تنظیم وضوح صفحه نمایش به شما کمک می کند. شما در اینجا آیکون دو مانیتور را می بینید که یکی از آنهاdisabled است. بر روی مانیتور غیر فعال کلیک کرده و گزینه را Extend the desktop onto this monitor را انتخاب کنید. در آخر با کلیک روی Apply تغییرات را ثبت کنید.

به این ترتیب تلویزیون باید صفحه دسکتاپ کامپیوتر را نشان دهد. اما اگر باز هم این اتفاق نیفتاد، این مراحل را دوباره امتحان کنید. چنانچه باز هم موفق نشدید اتصال کابل اچ دی ام آی به پورت و سالم بودن کابل HDMI را بررسی نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>