اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویدئو پروژکتور

پرده نمایش ویدئو پروژکتور یک پرده بزرگ به صورت یه صحفه در ابعاد و جنس های مختلف است که برای نمایش دادن تصویری که از ویدئو پروژکتور بر روی آن تابیده می شود برای مخاطبان استفاده می شود. برخی پرده نمایش ها به طور دائم نصب می شوند و برخی از آنها موقتی و با پایه و قابل حمل می باشند. مواد به کار رفته بر پرده های نمایش در کیفیت نمایش تصاویر خیلی تأثیر گذار است. مهم ترین جزء از پرده نمایش مواد به کار رفته در آن می باشد.

این نظریه که یه صفحه نمایش فقط صاف باشد به اندازه کافی خوب نیست (و در واقع کاملا نادرست). اکثر فروشگاه های پارچه فروشی، نقش حمل کننده موادی که از آنها پرده های نمایش ساخته می شوند را دارند، در واقع اکثرا پرده های نمایش از مواد سفید مات ساخته می شوند تا پرده در واقع مانع عبور نور شود. در ادامه به معرفی انواع جنس پرده نمایش می پردازیم.

انواع جنس پرده نمایش ویدئو پروژکتور

پرده نمایش ویدئو پروژکتور مات سفید: یک پرده نمایش همه کاره و یک انتخاب خوب برای شرایطی که نور محیط قابل کنترل است. سطح این پرده نمایش نور را به طور مساوی توزیع می کند و منطقه دید گسترده ای ایجاد می کند و بدون تغییر در رنگ تصاویر را نشان می دهد.

پرده نمایش ویدئو پروژکتور پارچه ای: این نوع پرده نمایش از الیاف خاصی از پارچه ساخته می شوند که باعث می شود اطلاعات نور دریافتی به خوبی نمایش دهند و در اندازه های مختلف وجود دارند.

پرده نمایش ویدئو پروژکتور فایبر گلاس: نوعی پرده نمایش است که از مواد نفتی و پشم شیشه ساخته می شود. از ویژگی های این پرده نمایش ها سبک و مستحکم بودن آنها است و معمولا این نوع پرده های نمایش دارای کیفیت نمایش بالاتری نسبت به دو نوع قبلی هستند.

پرده نمایش ویدئو پروژکتور کریستال: این نوع پرده نمایش از دانه های ریزی مانند شکر ساخته شده اند. از ویژگی های این پرده نمایش می توان به زیبایی آنها اشاره کرد. همچنین پرده نمایش کریستال باعث افزایش نور تا 35 درصد می شود و مناسب برای سالن های نمایشی است که به نور محیط کنترل مناسبی ندارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>