اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرینتر

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا یکی از تجهیزات فروشگاهی پرکاربرد، پرینتر چاپ کارت پی وی سی با برند fargo می باشد که در سایت فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان در مدل های متنوع موجود می باشد.پرینتر چاپ کارت پی وی سی فارگو fargo نوعی پرینتر است که برای پرینت کارت های هوشمند مانند کارت شناسایی، کارت های اعتباری، کارت دانشجویی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت و ویژگی های پرینتر چاپ کارت پی وی سی فارگو FARGO

پرینترهای چاپ کارت پی وی سی فارگو fargo قابلیت چاپ بر روی انواع کارت های پی وی سی و کارت های هوشمند با ضخامت های مختلف را دارند.امکان کدگذاری کارت ها باعث امنیت بالای کارت می شود برای جهت عدم سوء استفاده از مجرمان و دیگران را فراهم می کند.

قابلیت ها و ویژگی های پرینترهای چاپ کارت پی وی سی فارگو عبارتند از: قابلیت چاپ یک رو بر روی کارت و همچنین قابلیت چاپ دو رو بر روی کارت، پرینتر کارت با قابلیت چاپ رنگی و تک رنگ را دارد.

قابلیت کد گذاری ماژول های کارت های مغناطیسی، قابلیت کد گذاری ماژول های کارت های بدون تماس (RFID)، قابلیت چاپ بر روی انواع کارت های ساده، مغناطیسی، مایفر، هوشمند و بدون تماس را دارند.پرینترهای چاپ کارت پی وی سی (PVC) فارگو به یکی از سه روش زیر عملیات چاپ را انجام می دهند:

به صورت نزدیک انتها: این نوع چاپ ارزان ترین چاپ است و در چاپ حدود 5 میلی متر از انتهای کارت خالی می ماند.

به صورت مستقیم به کارت: در این نوع چاپ دستگاه پرینتر دقیقا روی کارت چاپ کننده قرار می گیرد، یکی از متداول ترین و محبوب ترین نوع چاپ بین مصرف کنندگان است زیرا قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارند و برای کارت های شناسایی و بانکی از این نوع چاپاستفاده می شود.

به صورت انتقال معکوس: این نوع دستگاه پرینتر به عنوان چاپ از لبه و با کیفیت بسیار بالای چاپ گفته می شود و در این نوع چاپ از فیلم استفاده می شود و هیچ گونه حاشیه ای در اطراف کارت باقی نمی گذارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>