اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرینتر

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا چاپ کارت های مقوایی و کاغذی جای خود را به کارت های پی وسی هوشمند داده اند. پرینتر چاپ کارت پی وی سی پوینت من یکی از دستگاه های پرکاربرد تجهیزات فروشگاهی می باشد که در سایت فروشگاهی اینترنتی معتبر ایده برتر پارسیان در مدل های متنوع موجود می شود. شرکت پونت من به عنوان یک صنعت پیشرو در حفاظت از هویت، یکی از محصولاتی که تولید و روانه بازار می کند، پرینتر چاپ کارت پی وی سی است.

قابلیت های پرینتر چاپ کارت پی وی سی پوینت من pointman

قابلیت های پرینترهای چاپ کارت پی وی سی پوینت من شامل موارد وسیعی می شوند و کاربردهای مختلفی از جمله کارت پرسنلی، کارت های اعتباری بانکی، کارت مگنت، کارت حضور و غیاب و غیره را شامل می شود. پرینترهای چاپ کارت پی وی سی در مدل های متنوع و برندهای مختلفی از جمله پرینتر چاپ کارت پی وی سی فارگو fargo و پرینتر چاپ کارت پی وی سی پوینت من pointman طراحی و تولید و به بازار عرضه شده است که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارد.

کارت های هوشمند جزء کارت های pvc هستند که دارای حافظه و پردازش می باشند و توانایی ذخیره و پردازش انواع اطلاعات مثل اطلاعات پرسنلی و مالی را دارند. پرینتر چاپ کارت pvc به صورت چاپ حرارتی بر روی انواع کارت با جنس pvc از جمله کارت mifara و کارت مغناطیسی و کارت اسمارت را چاپ می کند.

پرینترهای چاپ کارت ویزیت pointman دارای دو نوع تکنولوژی از جمله تکنولوژی چاپ مستقیم و تکنولوژی چاپ غیر مستقیم هستند که مواد مصرفی در چاپگر با تکنولوژی مستقیم (direct transfer) ریبون می باشد و در چاپگرهای با تکنولوژی غیر مستقیم (Re-transfer) از ریبون و فیلم استفاده می شود. کارت های مغناطیسی جزء کارت های پی وی سی هستند بر روی این کارت ها یک نوار مغناطیسی تعبیه شده است که حاوی چند لایه اطلاعات می باشد.

اطلاعات به صورت encode شده به وسیله دستگاه encoder بر روی نوار مغناطیسی کارت ذخیره می شوند. اطلاعات بر روی کارت به صورت 0 و 1 روی نوارهای مغناطیسی نوشته می شوند که دستگاه کارت خوان یا reader اطلاعات بر روی کارت را خوانداه و آنها را به اعداد 9-0 یا حروف A-Z و کاراکترهای قابل تایپ تبدیل می کند. از کارت های مغناطیسی برای کارت های بانکی، کارت حضور و غیاب و بن تخفیف استفاده می شود. اگر قصد خرید پرینتر چاپ کارت pvc را دارید، پرینتر چاپ کارت pvc پوینت من می تواند گزینه مناسبی باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>