اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مانیتور

یکی از کالاهای مهمی که امروزه در زندگی بسیاری از افراد کاربردی هستند، مانیتورها می باشند. مانیتور هم برای مصارف کاری، ادارای، شرکتی و... استفاده می شوند و هم برای استفاده در منازل برای انجام بسیاری از کارها و فعالیت شخصی کاربرد دارند.

حتی دسته ی دیگری از نمایشگر ها به اسم مانیتور گیمینگ نیز وجود دارند که برای علاقه مندان به کنسول های بازی مثل (PS (Play station و یا افرادی که به طور حرفه ای بازی می کنند که اصطلاحا به آنها گیمر گفته می شود طراحی شده اند. در این مقاله ما می خواهیم به برخی ویژگی های یک مانیتور خوش ساخت و با کیفیت بپردازیم.

رزولوشن مانیتور

یکی از عواملی که تأثیر زیادی در عملکرد این محصول خواهد گذاشت، رزولوشن مانیتور خواهد بود. رزولوشن به قدرت نمایشگر در نمایش دقیق ترین و ریز ترین جزییات در تصویر گفته می شود. رزولوشن مانیتورها به طور کلی به 1360x768 dpi، 1440x900 dpi، 1680x1050 dpi، 1920x1200 dpi و 2560x1600 dpi تقسیم بندی می شود. لازم به ذکر است که هر چقدر ابعاد یک مانیتور کامپیوتر بیشتر باشد، رزولوشن آن نیز باید بالاتر باشد تا تصویر با کیفیت تر نمایش داده شود.

نرخ بروز رسانی مانیتور

شاید تا به حال اسم قابلیتی به اسم رفرش ریت یا درجه بروزرسانی به گوش شما نخورده باشد ولی رفرش ریت یکی از مهم ترین ویژگی ها است که مشخص می کند مانیتور در مدت زمان یک ثانیه چه تعداد تصویر را می تواند نمایش دهد. هر چقدر تصاویر نشان داده شده در یک ثانیه بیشتر باشد، درجه نرخ به روز رسانی نمایشگر بالاتر می رود. نرخ به روز رسانی به ویژه برای گیمرها که به کیفیت بسیار زیاد در نمایش بازی های گرافیکی احتیاج دارند بسیار مهم است.

ابعاد مانیتور

یکی دیگر از نکاتی که مصرف کنندگان به هنگام خرید مانیتور به آن توجه می کنند، ابعاد آن می باشد. ابعاد باید با توجه به نیاز شما و محلی که دستگاه را در آن مورد استفاده قرار می دهید انتخاب شود. مثلا اگر شما به یک نمایشگر برای نصب روی دیوار شرکت و یا اداره و یا محل کارتان نیاز دارید، مسلما باید یک محصول با ابعاد بزرگ را انتخاب کنید تا زاویه دید آن راحت تر باشد.

یا اگر به یک مانیتور برای اتصال به کامپیوتر و یا انجام کارهای شخصی خود نیاز دارید، بهتر است ابعاد نمایشگری که انتخاب می کنید خیلی بزرگ نباشد زیرا برای شما جاگیر خواهد بود. پس بهتر است بر اساس استفاده خودتان از نمایشگر این محصول را انتخاب کنید.شما می توانید برای تهیه مانیتور مورد نظرتان به مراکز و فروشگاه های معتبر کالاهای دیجیتالی مراجعه فرمایید. نکته قابل توجه هنگام خرید این محصول این است که بهتر است به هنگام خرید به گارانتی آن نیز توجه کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>