اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پوز فروشگاهی

این مجموعه در سال 1382 در زمینه ماشین های اداری و تجهیزات بانکی تأسیس شده و فعالیت می کند. شرکت نیکیتا nikita در زمینه تولید محصولاتی از جمله کاغذ خردکن اداری، پول شمارهای هوشمند، صندوق فروشگاهی و..... فعالیت می کند.

پوز فروشگاهی نیکیتا nikita

یکی از مهم ترین و رایج ترین تجهیزات فروشگاهی دستگاه پوز فروشگاهی نیکیتا nikita است. در مورد پوز فروشگاهی نیکیتا nikita باید گفت که در واقع دستگاه های رایانه ای هستند که اطلاعات را دریافت کرده و پرداخت مشتری را توسط نرم افزارهای حسابداری ثبت می کند.

دستگاه های پوز فروشگاهی در مدل های متنوع و برندهای مختلفی از جمله پوز فروشگاهی نیکیتا، پوز فروشگاهی مادیران، پوز فروشگاهی شارپ، پوز فروشگاهی دارا، پوز فروشگاهی کاسیو، پوز فروشگاهی هایسنس، پوز فروشگاهی پارتنر، پوز فروشگاهی پوزیفلکس، پوز فروشگاهی سانگو Sango و.... طراحی و تولید شده اند و در بازار و فروشگاه معتبر اینترنتی ایده برتر پارسیان موجود می باشد.

انواع دستگاه پوز فروشگاهی نیکیتا

دستگاه پوز فروشگاهی نیکیتا در دو نوع مختلف از جمله پوز کیبوردی نیکیتا nikita و پوز لمسی نیکیتا nikita وجود دارد که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارد.

دستگاه پوز فروشگاهی کیبوردی نیکیتا nikita

می توان در مورد دستگاه پوز فروشگاهی کیبوردی نیکیتا nikita گفت که این دستگاه همان کامپیوتر می باشد که دارای گرافیک، هارد، سی پی یو، رم و مانیتور است. پوز فروشگاهی کیبوردی nikita بیشتر در فروشگاه های زنجیره ای و اصناف و لباس فروشی ها استفاده می شوند و دارای کارایی و کاربردهای وسیعی است.

دستگاه پوز فروشگاهی لمسی نیکیتا nikita

دستگاه پوز فروشگاهی لمسی نیکیتا nikita این گونه است که ازاین دستگاه بیشتر در رستوران های زنجیره ای استفاده می شود. این نوع پوز فروشگاهی کیس ندارد و تمامی قطعات این دستگاه بر روی یک مدار تعریف شده اند. دستگاه های پوز فروشگاهی لمسی نیکیتا nikita ضد آب است و بسیار حساس به صفحه لمسی می باشد.تا به حال از خودتان پرسیده اید که چرا در فروشگاه ها به جای رایانه از دستگاه پوز یا همان صندوق های فروشگاهی استفاده می کنند؟

مزایای استفاده از پوز فروشگاهی نیکیتا نسبت به رایانه

مزایا استفاده از پوز فروشگاهی نیکیتا نسبت به رایانه یا کامیپوتر های شخصی می توان به طول عمر آن اشاره کرد زیرا طول عمر صندوق فروشگاهی بیشتر است.به توجه به نوع و مدل طراحی سخت افزار دستگاه های پوز فروشگاهی طول عمر متوسط این دستگاه ها حدود 10 سال می رسد در حالی که طول عمر یک رایانه شخصی در شرایط عادی حدود 3 سال خواهد بود.

دستگاه های پوز فروشگاهی نیکیتا نیازی به استفاده از فن ندارند زیرا در برابر عوامل محیطی مثل سرما، گرما، گرد و غبار مقاوم هستند.همچنین استفاده از این دستگاه ها از لحاظ کاربری بسیار سریع و آسان است.با استفاده از سخت افزارهای فروشگاهی مانند صندوق، بارکدخوان، پرینتر، انواع ترازوهای هوشمند، نمایشگرهای مشتری، مانیتورهای ساده و لمسی و..... به راحتی می توانید استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>