اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرینتر

یکی از ملزومات یک سازمان و یا دفتر اداری، انتخاب تجهیزات مناسب از جمله پرینتر است. خصوصا یک پرینتر چند کاره که قابلیت کپی، اسکن و شاید فکس را داشته باشد برای استفاده در یک شرکت و اشتراک بین چندین کاربر بسیار مفید خواهد بود.

در این مطلب قصد داریم چند مدل از پرینترهای چند کاره را که به عنوان بهترین های این حوزه در سال 2018 شناخته شده اند، معرفی کنیم.برای ذکر مدلها و نیز بررسی بهترین پیشنهاد ها برای خرید پرینتر چند کاره، موارد زیر را معرفی می کنیم.

پرینتر جوهر افشان برادر مدل MFC-J985DW XL Brother، بهترین از هر جهت

پرینتر چند کاره برادر مدل MFC-J985DW XL یک پرینتر جوهر افشان است که هزینه بسیار کمی دارد و با هر بار شارژ به طور میانگین برای مدت 2 سال قابل استفاده خواهد بود. پرینتر برادر J985DW دارای قابلیت های چاپ دو طرفه و چاپ وایرلس توسط AirPrint، Google Cloud Print، Mopria، Brother iPrint & Scan و WiFi Direct است.

این چاپگر از طریق اترنت، WiFi Direct و وای فای می تواند به شبکه متصل شود. همچنین امکان چاپ اسناد از طریق USB نیز وجود دارد. پرینتر برادر Brother برای چاپ تا سایز 8.5*14 را پشتیبانی کرده و سینی کاغذ آن تا 100 برگ گنجایش دارد. سرعت چاپ سیاه سفید این پرینتر 12 برگ و سرعت چاپ رنگی آن 10 برگ در دقیقه است. به علاوه شاید برایتان جالب باشد که بدانید هزینه چاپ هر صفحه سیاه و سفید با پرینتر برادر J985DW کمتر از 50 تومان و هر صفحه رنگی کمتر از 250 تومان است.

پرینتر وایرلس اچ پی HP OfficeJet Pro 8720، بهترین پرینتر برای چاپ عکس

پرینتر چندکاره اچ پی مدل 8720، یک پرینتر جوهر افشان است. این دستگاه یک چاپگر ایده آل و بسیار مناسب برای کارهای کپی، فکس و عکاسی می باشد. همچنین دارای یک نمایشگر لمسی رنگی در ابعاد 4.3 اینچ است که به کاربر امکان می دهد کارهای چاپی خود را به وسیله آن راحت تر انجام دهد.

پرینتر چندکاره اچ پی HP Pro 8720 قابلیت چاپ بی سیم دارد و با به کاربردن AirPrint برای دستگاه های اپل و نیز NFC touch-to-print برای سایر دیوایس های هوشمند عملیات چاپ را انجام می دهد. جالب تر اینکه در پرینتر اچ پی HP امکانات زیادی برای چاپ با سرعت بالا و چاپ دو طرفه خودکار قرار داده شده است.

همچنین حجم بالای سینی کاغذ و نوع جوهر آن باعث می شود هزینه چاپ برای هر صفحه تا 50 در صد نسبت به پرینترهای لیزری کاهش پیدا کند. چاپ سیاه و سفید پرینتر وایرلس اچ پی مدل 8720 با سرعت 24 برگ در دقیقه و چاپ رنگی آن با سرعت 20 برگ در دقیقه انجام می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>