اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رول کاغذ

رول حرارتی در واقع کاغذی است که محتوایی را در اثر حرارت دستگاه هایی مانند صندوق فروشگاهی یا فیش پرینتر بر روی کاغذ چاپ می کند و از جمله مکان هایی که بیشت مورد استفاده قرار می گیرد، فروشگاه ها می باشد. ضخامت این کاغذ ها بسیار کم بوده و در متراژهای 20 الی 65 متر می باشد که تولید کنندگان در مدل های گوناگونی آنها را تولید و به بازار عرضه می کنند که در ادامه به بررسی بیشتر آن می پردازیم.

تولید کننده کاغذ رول حرارتی

رول کاغذ حرارتی در سه مدل رول کاغذ حرارتی فیش پرینتر، رول کاغذ حرارتی صندوق فروشگاهی و رول کاغذ حرارتی آزمایشگاهی می باشد. یک تولید کننده کاغذ رول حرارتی می تواند در سایزهای گفته شده در بالا اقدام به تولید کند اما از جمله متراژهایی که با بیشترین درخواست رو به رو هستند، رول حرارتی 8 سانتی متری که فقط در فیش پرینتر ها به کار می رود.

رول حرارتی 54 میلی متری که در پوزهای بانکی و ترازوی دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد و رول حرارتی 57 میلی متری که تنها قابل استفاده در ترازو، پرینتر و صندوق فروشگاهی ecr می باشد. علاوه برای رول با عرض های 50، 55، 60 و 65 میلی متر هم وجود دارد که بیشتر در پرینترهای صدور فیش استفاده می شود.

از موارد مهم کیفیت کاغذ رول حرارتی است که تولید کنندگان کاغذ حرارتی باید دقت و هزینه بیشتری را به این مورد اختصاص بدهند. هم چنین قبل از خرید رول کاغذ حرارتی حتما به تاریخ مصرف درج شده روی آن دقت کنید. این مورد در رول کاربنی فکس اهمیت دو چندانی دارد که از تکنولوژی کاربنی بهره مند می باشد. بنابراین بهتر است که زمانی که قصد استفاده از آن را دارید اقدام به خرید کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>