اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فیش پرینتر

امروزه ورود فناوری های جدید در همه جوانب اجتناب ناپذیر است به صورتی که لوازم و تجهیزات فروشگاهی را نیز در بر می گیرد. فیش پرینتر یکی از انواع پرینتر هاست که با ایجاد گرما یا حرارت متن مورد نظر را بر روی رول کاغذ های مخصوص به خود چاپ می کند. فیش پرینتر استار و سایر فیش پرینتر ها برخلاف سایر چاپگر های موجود نیازی به جوهر یا شارژ کارتریج ندارند.

برای شرایطی مناسب هستند که ماندگاری متن چاپ شده از اهمیت کمتری برخورد دار است در عوض تعداد پرینت بالایی در روز گرفته می شود و تنها هزینه چاپ در این نوع چاپگر ها هزینه تهیه رول کاغذ فیش پرینتر است. که البته هزینه بالایی نیست و استفاده از این پرینتر ها را مقرون به صرفه می کند.

کاربرد فیش پرینتر استار

همانطور که میدانید فیش پرینتر استار کاربرد های فراوانی دارد و از جمله مکان هایی که کاربرد فیش پرینتر استار به چشم می خورد شامل بسیاری از درمانگاه ها، فروشگاه ها، داروخانه ها، رستوران ها، مکان های تجاری و تمامی مراکزی است که روزانه نیاز به تعداد بالایی چاپ دارند.فیش پرینتر ها علاوه بر چاپ فاکتور در بخش نوبت دهی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه فیش پرینتر انواع مختلفی دارد که معمولا از نوع حرارتی بیشتر استفاده می شود. استار یکی از برندهای فیش پرینتر است که مانند سایر محصولات ماشین های اداری این فیش پرینتر های استار هم از کیفیت خوب و مثال زدنی برخوردار هستند. فیش زن یا فیش پرینتر استار ساخت کشور ژاپن می باشد. نحوه ارتباط پرینتر صدور فیش استار از طریق بلوتوث، سریال، موازی و USB است و مانند تمامی فیش زن ها برش خودکار دارند.

ویژگی های منحصر بفرد فیش پرینتر

امروزه بیشتر انواع پرینتر صدور فیش از نوع حرارتی بوده و با استفاده از حرارت بر روی کاغذهای رولی مخصوص اطلاعات را چاپ می کنند.یکی از مهم ترین عوامل موثر در قیمت دستگاه فیش زن می تواند همین ویژگی های منحصر بفرد فیش پرینتر باشد.

انواع فیش پرینتر های استار قابل استفاده در آشپزخانه

مجموعه استار جهت براورده شدن نیاز ها مدل های مخلتفی از فیش پرینتر قابل استفاده در آشپزخانه را ارئه کرده است: مدل SP700 که یک مدل مدرن و کشویی ضربه ای با سرعت بالا می باشد.ساخته شده اختصاصا برای کار کردن در محیط هایی که گرما و رطوبت باعث اختلال در عمل سایر دستگاه ها می شود.

مدل پرینتر حرارتی TSP650II قادر به اتصال از طریق اینترنت، بلوتوث، موازی، سریال، USBو WLAN می باشد. بهترین انتخاب برای روند رو به رشد سفارش انلاین برای تحویل غذا می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>