اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کارت حافظه

مدل های مختلفی از کارت حافظه در برندهای متنوع در بازار تجهیزات دیجیتال وجود دارد و هر کاربر با توجه به نیاز و مورد استفاده خود یک مدل مناسب را انتخاب می کند. در اینجا به معرفی کارت های حافظه Micro SD می پردازیم و خصوصیات و ویژگی های آن را بیان می کنیم.

بر روی جعبه کارت حافظه Micro SD معمولا یک بخش به نام Speed وجود دارد که حداکثر سرعت رم را در نوشتن اطلاعات بیان می کند. نکته ای که لازم است به آن توجه کنید این است که هنگام خرید، کارت حافظه را با سرعتی انتخاب کنید که گوشی موبایل شما قادر به پشتیبانی از آن باشد. در غیر این صورت سرعت نوشتن کارت حافظه نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

معرفی و بررسی انواع کارت حافظه Micro SD

در ادامه معرفی و بررسی انواع کارت حافظه Micro SD باید سرعت کلاس یا سرعت خواندن اطلاعات روی رم Micro SD توجه کنید. سرعت خواندن اطلاعات موجود بر روی مموری کارتهای Micro SD به این ترتیب تقسیم بندی می شوند:

  • DS: تا سرعت 12.5 مگابایت بر ثانیه
  • HS: تا سرعت 25 مگابایت بر ثانیه
  • UHS-I: تا سرعت 104 مگابایت بر ثانیه
  • UHS-II: تا سرعت 312 مگابایت بر ثانیه
  • UHS-3: سرعت بیش از 312 مگابایت بر ثانیه

البته لازم به ذکر است این مقادیر به صورت آزمایشگاهی به دست آمده اند و حد اکثر سرعت ایده آل در رم میکرو اس دی را بیان می کنند. کاربرد اصلی این اعداد در مقایسه کلاس های مختلف کارت حافظه مشخص می شود.

اگر می خواهید یک کارت حافظه Micro SD برای گوشی هوشمند خود تهیه کنید سعی کنید که یک کارت حافظه با کلاس و سرعت بالاتر را انتخاب کنید زیرا هر چه سرعت تبادل اطلاعات در یک گوشی هوشمند بیشتر باشد، مدت زمان پردازش اطلاعات کمتر خواهد بود.

در نتیجه سرعت دستگاه و مصرف باتری آن کمتر می شود. همچنین اگر شما هم از کاربرانی هستید که به بازی های دیتادار موبایل علاقه دارید، می توانید با قرار دادن یک رم SD مناسب در گوشی موبایل خود، دیتای بازی را به رم منتقل کنید به این ترتیب دیگر با Loading های طولانی در حین بازی مواجه نخواهید شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>