اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیسیم

مشاغل زیادی از جمله نقشه برداری، راه سازی، ساختمان سازی و عمران، تونل و معادن و بسیاری از این قبیل مشاغل نیاز دارند تا افراد در یک محدوده خاص با هم در ارتباط باشند. اگر این ارتباط از طریق تلفن صورت پذیرد که از نظر هزینه و کیفیت به صرفه نیست و حتی ممکن است در مناطق خارج جاده ای تلفن در دسترس نباشد. بهترین گزینه بی سیم واکی تاکی است. البته همه بیسیم ها مجاز نبوده و باید از مدل های بیسیم مجاز در ایران استفاده نمود.

تفاوت بی سیم مجاز با غیرمجاز در نوع فرکانسی بوده که آن ها روی آن کار می کنند. در هر کشوری برخی از فرکانس های خاص توسط نیروهای امنیتی و انتظامی استفاده می شود و دیگران حق استفاده از آن را ندارند، زیرا امکان شنود و یا اختلال در آن ها رخ می دهد. بنابراین اگر به دنبال خرید بی سیم مجاز ارزان هستید، می بایست کمی با دقت و آگاهی قبلی به سراغ آن بروید.

ویژگی های دستگاه بیسیم مجاز

کارایی بیسیم پیچیدگی خاصی نداشته و کاربرد آن مشخص است. اگر خرید بی سیم مجاز در مراکز معتبر صورت پذیرد می توانید از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید. فقط این مراکز صلاحیت و جواز فروش بیسیم مجاز را دارا هستند. در این مراکز علاوه بر بیسیم های معمولی، فروش بیسیم مجاز و واکی تاکی نیز انجام می گیرد. بی سیم با برد بالا کاربرد بیشتری داشته و می توانید در محل های دور افتاده و فواصل طولانی از آن بهره ببرید.

بیسیم واکی تاکی مجاز به مشاغلی که نیاز دارند افراد با یکدیگر همیشه در تعامل بوده و با یکدیگر هماهنگ باشند کمک بسزایی خواهد کرد. از مدل های پرطرفدار و مجاز در ایران می توان به TF-192 اشاره نمود که بین 2 تا 5 کیلومتر برد واقعی دارد.

با خرید از این قبیل بی سیم ها، دیگر نیازی به نصب دکل، بیسیم مادر، دستگاه سانترال و هر چیز دیگری ندارید. کافی است آن ها را روشن کرده و روی یک کانال مشخص تنظیم نمایید.یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های یک بی سیم خوب شارژ دهی خوب آن است که با دارا بودن باتری لیتیومی و حالت Battery saver دیگر نگران این موضوع نخواهید بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>