اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مانیتور صنعتی

امروزه استفاده از مانیتور در مراکز صنعتی و تجاری، رو به افزایش است که می توان گفت، به خوبی می توان از امکانات آن در خصوص تبلیغات و نمایش محصولات خود بهره ببرید. علاوه بر این، می توان گفت که جنبه اطلاع رسانی آن نیز مورد توجه همه قرار گرفته است.

خوشبختانه در سال های اخیر، اطلاعات جمعی در خصوص استفاده از مانیتور صنعتی به جای نمایشگرهای معمولی رو به افزایش گذاشته است. در این زمینه نیز تنوعی زیادی وجود دارد و هر شرکت تولید کننده مدل های مختلفی را به بازار عرضه کرده است که یکی از مهم ترین آنها مانیتورهای صنعتی بدون لبه هستند.

منظور از این مانیتورها در واقع وجود قاب بسیار باریکی است که دور پنل مانیتور را دربرگرفته و مانند سایر نمایشگرها، حاشیه زیادی ندارند. همین مانیتورهای صنعتی بدون قاب هنگامی که در کنار هم قرار می گیرند، در واقع ویدئو وال را تشکیل می دهند. در این حالت هر چه تعداد این مانیتورها در کنار هم بیشتر شود، اندازه ویدیووال نیز بزرگ تر خواهد شد که در این حالت تصویر یکپارچه بزرگی را خواهید داشت.

با ویژگی هایی که درباره مانیتورهای صنعتی بدون لبه ذکر شد، می توان گفت که این مانیتورها به میزان قابل توجهی می توانند در کسب و کار شما رونق ایجاد نمایند، زیرا کیفیت بالایی دارند و در زمینه نمایش محصول، به خوبی نقش ایفا می کنند. بنابراین اگر به دنبال خرید مانیتورهای صنعتی بدون لبه هستید، باید بگوییم که هزینه ی پرداختی شما برای کیفیت و بهره وری بیشتر است که بدون نگرانی می توانید از آن استفاده نمایید.

البته فاکتورهای مهم در خرید مانیتور صنعتی، همیشه بایستی رعایت شود تا بهترین مانیتور صنعتی بدون فریم را برای خود و کسب و کارتان تهیه نمایید، در غیر اینصورت ممکن است تا هزینه های اضافی را متحمل شوید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>