اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویدئو پروژکتور

همانطور می دانید، ویدئو پروژکتور دستگاهی است که می تواند تصاویر دریافتی از کامپیوتر را به صورت نور بر روی سطحی صاف مانند دیوار و یا تخته بیاندازد. امروز دیگر تخته های وایت برد نیز در حال منسوخ شدن هستند و کلاس های آموزشی و حتی جلسات و همایش ها نیز به سمت دیتا پروژکتور می روند.

یکی از مهم ترین بخش های این دستگاه لامپ دیتا پروژکتور است که با استفاده از نوری که تولید می کند، تصاویر بر روی صفحه نمایان می شوند.لامپ ویدئو پروژکتور از 4 قسمت اصلی تشکیل شده و شما باید بدانید در صورت سوختن لامپ ویدئو پروژکتور یا کم نور بودن آن نیاز به تعویض کدام قسمت دارید و یا اصلا نیاز به تعویض لامپ پروژکتور دارید یا تعمیر خود دستگاه ویدئو پروژکتور لازم است.

این قطعه جزو موارد مصرفی بوده و پس از مدتی نیاز به تعویض و یا تعمیر دارد. با این تفاسیر، هر چقدر میزان نگهداری و نحوه استفاده از دستگاه بهتر باشد، عمر لامپ ویدئو پروژکتور نیز بالا می رود. از برند های مطرح در این خصوص می توانیم به لامپ ویدئو پروژکتور ایسر اشاره کنیم که کیفیت آن مثال زدنی است.

لامپ ویدئو پروژکتور ایسر

برخی شاید بگویند که خرید مانیتور بهتر از ویدیو پروژکتور است که باید گفت هر کدام معایب و مزایای خود را دارا هستند. خرید مانیتورهای بزرگ هزینه بسیار زیادی داشته و برای برخی بخش ها توجیه اقتصادی ندارد. همچنین وجود انواع مدل های مختلف ویدیو پروژکتور، باعث شده تا مخاطبان خود را داشته باشند و کاربردهای فراوانی دارند.

در این بین، اگر از علاقمندان به برند ایسر هستید، سعی کنید در هنگام استفاده از دستگاه، به خوبی از لامپ ویدئو پروژکتور ایسر، مراقبت نمایید تا کیفیت خود را از دست ندهد. اما در صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض لامپ ویدئو پروژکتور ایسر، همیشه به مراکز مجاز فروش و تعمیر مراجعه نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>